جدول قیمت طلا امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ / هر گرم طلای ۱۸عیار ۲۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان قیمت خورد پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۵ / جدول جدول قیمت دلار، یورو و انواع ارز‌ها امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ / دلار ۲۶۵ هزار و ۸۰۵ تومان قیمت خورد جدول قیمت سکه امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ / سکه ۲۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد شرایط فروش نقد و اقساطی وانت نیسان زامیاد اعلام شد قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ شارژ ۱.۵ میلیون تومانی کالابرگ در سه مرحله/ اعتبار خانوار‌ها تا ۵ آذر واریز خواهد شد ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ + جدول پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۵ قیمت طلای ۱۸ عیار امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ اعلام شد قیمت طلا امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵؛ آخرین قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه عقب‌نشینی هم‌زمان دلار و طلا؛ اصلاح قیمت‌ها ادامه دارد؟ سایت ثبت نام کالابرگ ۵۰۰ هزار تومانی اعلام شد؟ راهنمای ورود و ثبت درخواست آخرین قیمت دلار، طلا و سکه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۵/ دلار صعودی شد آخرین قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۵ + جدول قیمت انواع سوت پیش بینی قیمت طلا و سکه یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ + جدول

حداقل حقوق کارگران در سال بعد ۶۰ درصد افزایش می‌یابد/ سبد معیشت ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

حداقل حقوق کارگران در سال بعد ۶۰ درصد افزایش می‌یابد/ سبد معیشت ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نماینده جامعه کارگری در شورای عالی کار اعلام کرد: شورای عالی کار دقایقی پیش حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۵ را با افزایش ۶۰ درصدی به تصویب رساند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۴ - 2026 March 15
کد خبر: ۳۰۴۰۱۰

به گزارش راهبرد معاصر، محسن باقری مبلغ مصوب برای سبد معیشتی کارگران را ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

وی افزود: دستمزد روزانه کارگران بر این اساس ۵۵۴ هزار و ۱۸۵ تومان تعیین شد و پایه حقوق کارگران حدود چهار میلیون تومان رشد یافته است.

باقری اظهارداشت: این جلسه با حضور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شد و پس از ساعت‌ها مذاکره، افزایش ۶۰ درصدی حداقل دستمزد کارگر ایرانی ۱۶ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان به تصویب رسید.

نماینده جامعه کارگری گفت: در این جلسه، اعضای شورای عالی کار کمک‌هزینه مسکن کارگران را سه میلیون تومان تعیین کردند که اجرای آن پس از تصویب در هیأت وزیران، از سال آینده در فیش حقوقی کارگران اعمال خواهد شد این مبلغ از ۹۰۰ هزار تومان سال‌های گذشته و امسال به سه میلیون تومان افزایش یافته‌است.

وی ادامه داد: بن خواربار کارگران برای سال آینده همانند سال ۱۴۰۴ مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد و حق تأهل نیز بدون تغییر، ۵۰۰ هزار تومان باقی ماند و حق اولاد نیز به ازای هر فرزند ۱۰ درصد حداقل دستمزد، مبلغ یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۵۴۸ تومان تعیین شد.

به گفته وی، شورای عالی کار افزایش سایر سطوح مزدی را نیز ۴۵ درصد مصوب کرده است./ ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار