زمین طرح ملی مسکن چگونه تامین می شود؟-راهبرد معاصر

زمین طرح ملی مسکن چگونه تامین می شود؟

معاون وزیر راه از همسویی بنیاد مسکن و دستگاه‌های وابسته به آن و همچنین ستاد فرمان اجرای امام در تامین زمین های مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 14
کد خبر: ۳۰۷۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ بسیاری از کارشناسان کمبود خانه و توقف ساخت‌وساز را دلیل اصلی این مشکل در بازار مسکن عنوان کردند در نتیجه دولت اواخر سال گذشته تصمیم گرفت تا در کنار اتمام ساخت500هزار مسکن مهر در طرحی به نام "اقدام ملی مسکن" دست به ساخت 400هزار واحد مسکونی تا پایان سال 1400 بزند.

 

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص اقدامات این سازمان برای تامین زمین مورد نیاز ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن گفت: تکالیفی که وزیر راه و شهرسازی در خصوص تامین زمین این طرح برعهده سازمان ملی زمین و مسکن گذاشته بود از طریق تفاهم با دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

 

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مسکن و دستگاه‌های وابسته به آن که مقرر شده بود اقداماتی را انجام دهند در این خصوص گام‌های خوبی برداشته‌اند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه در مناطقی که زمین داشته باشیم، آن را برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تامین و آماده‌سازی می‌کنیم، تصریح کرد: در این راستا با مدیران‌کل راه و شهرسازی استان‌ها نیز جلسات مستمری داریم تا مشکلات و مسائل را حل کنیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده