ایران تا کجا پیش میرود؟ / غنیسازی ۹۰ درصد در انتظار حمله مجدد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از گزینههای ایران در صورت حمله مجدد میتواند غنیسازی ۹۰ درصد باشد. 
به گزارش راهبردمعاصر، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ایکس نوشت: یکی از گزینههای ایران در صورت حمله مجدد میتواند غنیسازی ۹۰ درصد باشد. در مجلس بررسی میکنیم./اقتصادآنلاین