ورود ناجا به مسئله کیک های آلوده-راهبرد معاصر

ورود ناجا به مسئله کیک های آلوده

فرمانده نیروی انتظامی از ورود این نیرو به مسئله کیک های آلوده خبر داده و اعلام نموده نتایج حاصل شده در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 15
کد خبر: ۳۰۸۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ وجود قرص در کیک در ابتدا تنها یک تصویر بود که در فضای مجازی دست به دست شد و کم کم تصاویر بیشتر و حتی فیلم‌هایی که صحت و سقم آن مشخص نبود به ماجرا دامن زد تا اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که حوزه استحفاظی‌اش شهرهای شمال و بخشی مرکز سیستان و بلوچستان است موضوع را تایید کرد و گفت در حال بررسی مورد ارسالی هستیم اگرچه به اصل ماجرا یعنی پیدا شدن قرص در کیک بسته‌بندی شده مشکوک بودند.

 

در بحبوحه این اخبار بود که محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور درباره ماجرای وجود قرص در کیک خوراکی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بر اساس گزارش واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، از یک دستگاه خودرو نیسان چند عدد کیک که حاوی تعداد معدودی قرص بود، کشف شد که برای تعیین ماهیت به آزمایشگاه پلیس مبارزه با موادمخدر ارسال شده و تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد.

 

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران عرصه نظم و امنیت در جمع خبرنگاران درخصوص ورود نیروی انتظامی به موضوع کیک‌های آلوده گفت: نیروی انتظامی در این خصوص ورود پیدا کرده و به همراه وزارت بهداشت تحقیقات خود را شروع کرده است. وی ادامه داد: به زودی نتایج تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار