استقرار اکیپ های راهداری در جاده های کوهستانی استان تهران-راهبرد معاصر

استقرار اکیپ های راهداری در جاده های کوهستانی استان تهران

معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان تهران از استقرار اکیپ های راهداری در جاده های کوهستانی استان تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 18
کد خبر: ۳۱۲۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ عادل مصدقی ضمن تبریک به مناسبت هفته راهداری و روز حمل و نقل اظهار داشت: از ساعت ۳و نیم بامداد ۲۶ آذرماه سال جاری شاهد نزولات آسمانی در استان تهران بوده ایم.

 

مصدقی با بیان اینکه در غرب استان تهران و محورهای تهران- ساوه، تهران- شهریار، تهران- قم، تهران-کرج شاهد فعال شدن سامانه‌های بارش زا و نزولات جوی به صورت باران و در ارتفاعات مثل امام زاده داوود، حوزه لواسانات و اوشان و فشم و دیزین و حوزه محور هراز به دماوند و فیروزکوه نیز به شکل برف بوده ایم گفت: مسئولین راهداری در راهدارخانه‌ها و جاده‌ها مستقر هستند و همه جاده‌های استان باز و تردد ایمن برقرار است.

 

وی بیان داشت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته محورها لغزنده است و توصیه می‌شود که همه رانندگان با سرعت مطمئنه برانند و قوانین رانندگی را رعایت کنند.

 

معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: سامانه‌های برف و باران تا شب ادامه خواهد داشت و اکیپ‌های راهداری مستقر هستند و شن و نمک پاشی انجام شده و تیم برف روبی در حال آماده باش هستند و کنترل بر وضعیت ترافیکی دارند تا وضعیتی ایمن برای ترددها حاکم باشد.

 

مصدقی با اشاره به هفته راهداری و روز راهدار گفت: به همین مناسبت یکشنبه آینده برنامه ویژه ای تدارک دیده ایم و در حوزه پردیس و هراز در محل راهدارخانه‌ها در جمع راهداران حضور پیدا خواهیم کرد.

 

وی افزود: در حوزه راهداری برای ایام زمستان به عنوان طرح زمستانه ۴۵۰ نیروی کارآمد در این حوزه به کار گرفته می‌شوند و قرار گاه مرکزی راهداری برای اولین سال تأسیس شده است و لحظه‌ای وضعیت جوی و ترددها کنترل می‌شوند.

 

معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: ۲۸ راهدارخانه در طرح زمستانه فعال هستند و ۲۴۰ ماشین سنگین و سبک برای طرح زمستانه به کار گرفته می‌شوند و با فرمانداری و بخشداری و دهیاری‌ها طبق تصویب آئین نامه‌ها برای به کارگیری ماشین آلات و ایجاد تعاملات هماهنگی صورت گرفته است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده