ماجرای چاقو خوردن گنده لات هانی کرده/ چهره مشهور لات‌های تهران کیست؟+ فیلم-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته
پای قتل وحید مرادی در میان است

ماجرای چاقو خوردن گنده لات هانی کرده/ چهره مشهور لات‌های تهران کیست؟+ فیلم

دیشب خبر حمله به «هانی کرده» گنده لات تهران خبرساز شد. او با حمله 6 نفر چاقو به دست به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد. برخی منابع خبر از مرگش دادند اما در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 25
کد خبر: ۳۱۷۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعت ۱۰ شب دوشنبه هانی و مرد دیگری داخل یک خودروی پژو ۲۰۶ در حال خوردن آبمیوه بودند که راکبان دو موتورسیکلت در مقابل آن توقف کرده و با چاقو و قمه به سمت هانی حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند.

 

در این هنگام تعدادی از اراذل و اوباش که به روش زاغ زنی منتظر لحظه‌ای بودند که «هانی کرده» را غافلگیر کنند، با موتورسیکلت خود را به کنار خودرو پژو ۲۰۶ رساندند و بلافاصله با ضربات قمه به جان «هانی کرده» و همراه او افتادند.

 

بر اساس گزارشها عابران که شاهد این درگیری بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفته و موضوع را خبر دادند که قبل از حضور ماموران کلانتری ضاربان از محل گریختند. هانی کرده توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کردند.

 

ساعتی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که فرد تصویربردار مدعی شده بود هانی کرده در حمله شش نفر با سلاح سرد کشته شده است.

 

طبق آخرین پیگیری‌ها «هانی کرده» هم اکنون زنده و در بیمارستان بستری است. در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. 

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام کرد؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد.

 

هانی کرده از اراذل و اوباش سطح یک کشور است و بعد از ماجرای قتل وحید مرادی در زندان شایعاتی مطرح شد که که او دستور قتل وحید مرادی را صادر کرده بود، اما تحقیقات پلیسی این خبر را تکذیب کرد.

 

او که پیش از این به دلیل قتل مهدی سیاه مورد اتهام قرار گرفت، با قتل وحید مرادی جنجال آفرین شد.

 

روز پیش ویدیویی از سید آبی پوش منتشر شد که برای قتل وحید مرادی به هانی کورده مشکوک شده و او را با این جملات تهدید می نمود: «وای به حالت هانی کورده. اگه قتل وحید مرادی کار تو باشه. وای به حالت با دمپایی حسابت را می رسم. اگه بفهمم تو پشت این قضیه ای.»

 

هانی کرده کیست ؟

برخی از سایت ها در رابطه با هانی کورده نوشته اند که این فرد یکی از گنده لات های صاحب بار است. ( صاحب بار به معنای این است که شخصی که از مواد فروش های یک منطقه حساب میگرد.)

 

او که بسیار سابقه دار و در چندین پرونده مجرم شناخته شده، شخصی بسیار خطرناک است. برخی می‌گویند یک روز شخصی در زندان به قصد استهزا او به او گفته است رانی کورده، در همان روز، شخصی که خارج از زندان بوده، برای اینکه خودش را برای او عزیز کند، چند کودک را در محله پر جرم و جنایت او می کشد.

 

در ساعاتی قبل ویدیویی از او منتشر شد. در مورد او که در آن در کنار دوستانش نشسته است.

 

و می گوید که : «وحید مرادی داداش منه. چشم منه از من کوچکتره. ولی همه حرف های ما رو گوش می کنه. ما بهش گفتیم آشتی کن. گفت چشم. یزدان کورده و علی سیاه و ساسان کورده و علی درویش وعلی محمدی داداش منه. که با وحید مرادی یه جر و بحث کوچیک داشتن. ولی ما آشتی شون دادیم. آقایونی که مغلطه میکنین. مغلطه نکنین خواهشا. داداش ما اینا رو آشتی دادیم. هیچ وقت هم دیگه به هم نمیخورن. ما همه با هم متحدیم اینا رو هم آشتی دادیم. آقا میخواین کاری کنین دعواشون بندازین برن زندان. زن و بچه شون بیان پشت در زندان ملاقاتشون؟ نکنید این کارو آقا نکن. »

 

هم چنین در بیوگرافی اینستاگرام این گنده لات این جمله نوشته شده است که : « عمر من غارت شد. و غارتگر از من دور شد من صبوری کردم و غارتگر مغرور شد. »

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
0
اراذل واوباش افراد موردحمایت خودتون هستند که این کارهارا انجام میدهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
0
اینقدر این هانیه رو گنده کردن که بیاد بیرون دیگه ازین به بعد رو زمین را نمیره باید بگیرنش رو کولشون
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار