قالیباف با علی‌اف دیدار کرد ترامپ: ایران خبر داد که از تنگه هرمز عوارض نمی‌گیرد ادعای وزیر جنگ اسرائیل درباره ادامه حضور در لبنان: آمریکا هم بخواهد عقب‌نشینی نمی‌کنیم المیادین به نقل از مقام کاخ سفید: قطعنامه اختیارات جنگی ترامپ به رئیس‌جمهور ارائه نمی‌شوند و قدرت قانونی ندارند پاکستان: مذاکرات فنی بین ایران و آمریکا با وجود استراحت‌های طرفین، همچنان ادامه دارد و قرار است طی روز‌های آتی از سر گرفته شود قالیباف: تفاهم اسلام‌آباد نه نتیجه فشار و اجبار، بلکه حاصل اقتدار ملت ایران بود/ در میانه جنگ بر اساس نظر رهبر انقلاب اعلام کردم که ایران آماده توافق‌های امنیتی با کشور‌های منطقه است وزیر جنگ آمریکا: اولین آزمایش سامانه پدافندی جدید «گنبد طلایی» ایالات متحده، با موفقیت انجام شد/ این رویداد در چارچوب تصویب «لایحه بزرگ زیبا» میسر شد سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برقرار می‌شود ترامپ نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد سنای آمریکا هم به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ رای داد پزشکیان دکترای افتخاری جراحی قلب از پاکستان دریافت کرد ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد

حال سلطان قابوس مساعد است

حال سلطان قابوس مساعد است دربار سلطان نشین عمان از مساعد بودن حال سلطان این کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 31
کد خبر: ۳۲۲۸۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دربار سلطان نشین عمان از مساعد بودن حال سلطان این کشور خبر داد.

 

در بیانیه صادره از دربار سلطان عمان آمده است: سلطان معظم در صحت و سلامت به سر می‌برد و برنامه درمانی ادامه دارد. سلطان قابوس از احساسات مردم در سراسر عمان تشکر و تقدیر می‌کند و برای عمان توسعه و پیشرفت مستدام آرزو می‌کند و از پروردگار حفظ عمان و مردم وفادار آن را طلب می‌کند.

 

شایان ذکر است که قبلاً اخباری از وخامت حال سلطان عمان مخابره شده بود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
سیدمسلم حسنلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
0
باسلام پس برا ما چرانریختن بسازبفروش گرفته ماکه کارگرشیم
ندادید
غلامرضا ذوالفقاري
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
سايت باز ميشه تمام مشخصات كه داده شده تايپ كرده به محض ورد شماره ملي سرپرست قرمز ميشه وباز زيرش ميزنه شماره ملي سرپرست علت ان چيست وبايد چه كار كنيم
علیرضا ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
من یک زندانی هستم درسته هم یارانه منو قطع کنند هم به من یارانه معیشتی ندن -از ما مستحق تر هم پیدا میشه تو ایران الان ۱۵ ساله دارم تحمل کیفر میکنم
جواد کسایی
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
1
بازنشسته هستم در زمان اعلام ثبت نام نتونسته ام ثبت کنم حالا تکلیف ما چیست؟ باتشکر
جواد کسایی
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
2
یک بازنشسته هستم در موقع اعلام نتونسته ام ثبت نام کنم حالا تکلیف ماچیست با کد #۹۶۳۶* هم نمیتونم ثبت نام کنم تکلیف ما چیست . با تشکر
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
2
درنوبت اول یارانه معیشتی برای ما نریختند درنوبت دوم اعتراض کردیم دوباره شامل ما نشد ودلیلش را برایم فرستادند بخاطر پولی که درحسابم ترانکش شده بود وان پولی بود که خانه ای که درروستا داشتم فروخته بودم وان پول مبلغش 70میلون تومان بود وهمه ان پول را به بدهکارانم دادم ودر نتیجه شامل نشدم
رمضان پرورش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
1
چرا برای من نریختید با حقوق پایه دولت کارگری
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
آنهای که یارانه بگیر هستن وموفق به ثبت درخواست نشده اند چکارکنند
غلام ایزدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
بنده مغلم بازنشسته هستم و غقط بک ماسین پژو ۹۴ دارم و حقوقم ریر ۳میلیون هیت ۵یا۱۰سال پیش پراد داشتم فذوختم
عبدالله کریمیان فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
من فردی از کار افتاده هستم که حقوقم زیر ۲ میلیون است نه خانه دارم نه ماشین بس چرا برای ما نریختن
فرانگیزناروئی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
باسلام چرا این یارانه معشیتی برا من نریختن دومرحله هست همه برای همه میریزن برامن چرا نریختن
مختار محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
1
0
نه ماشین دارم نه کارمندم ونه سرمایه ای ولی در عوض اجاره نشین منزل هستم دسته معیشتی سلام کاربر نشده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
قسم می خورم به 60میلیون خانوار پرداخت نشده است بصورت سلیقه ای عمل شده است مددجوی کمیته امداد مهیشتی نگرفته در صورتی که سراغ دارم خانوار دوحقوقه معیشتی دریافت نموده اند اصلا بررسی نشده مثل وعده های دیگرشان همه دروغ می گویند دولت تدبیردروغ
hosinmozafary
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
پس ازگرفتن کد رهگیری. نه مبلغی دریافت کردم ونه ازبسته حمایتی جوابی. که علت پرداخت نکردن یارانه معیشتی بمن چیست وتا کی باید. منتظر بمانم
ماشالله بهاری خجسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
سلام واسه ما واریز نکردید
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار