برگزاری نشست فوری اتحادیه عرب-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

برگزاری نشست فوری اتحادیه عرب

اتحادیه عرب اعلام کرده که به منظور بررسی طرح به اصطلاح معامله قرن، نشست فوری‌ای را در روز شنبه برگزار خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 28
کد خبر: ۳۴۶۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ اتحادیه عرب اعلام کرده که در پاسخ به برنامه به اصطلاح صلح رژیم‌صهیونیستی و فلسطین که قرار است در اواخر روز سه‌شنبه مفاد آن اعلام شود، روز شنبه جلسه‌ای فوری تشکیل خواهد داد.

 

حسام زکی، معاون دبیر کل اتحادیه عرب، خطاب به خبرنگاران گفت که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای گفت‌وگو درباره طرح به اصطلاح معامله قرن، شرکت خواهد کرد.

 

این نشست فوق العاده به درخواست فلسطینیان برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این نشست در مقر اتحادیه عرب در قاهره، برگزار گردد.

 

قرار طی دقیقه‌های پیش‌رو در روز سه‌شنبه، مفاد طرح معامله قرن، منتشر شود. ترامپ از واکنش‌های جهان اسلام نسبت به این اقدام واقف است و از این بابت ترس هم دارد. اسماعیل هنیه اعلام کرده که این طرح به هیچ وجه عملیاتی نخواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده