قدس و حقوق فلسطینی ها فروختنی نیست-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

قدس و حقوق فلسطینی ها فروختنی نیست

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به طرح ترامپ درباره فلسطین واکنش نشان داد و اظهار داشت که حقوق فلسطینی ها و قدس فروختنی نیست.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 28
کد خبر: ۳۴۷۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت با طرح ترامپ برای سازش بین اسرائیل و فلسطینی‌ها تاکید کرد.

 

«محمود عباس» با بیان اینکه قدس و حقوق فلسطینی‌ها فروختنی نیست افزود که این معامله توطئه ای است که در مسیر آن پا نخواهیم گذاشت و پیروزی برای ملت فلسطین خواهد بود.

 

عباس ادامه داد: پایمال شدن حقوق تاریخی ملت فلسطین مورد قبول نخواهد بود و باید به جبهه مقاومت برای خنثی سازی نقشه‌های اسرائیل اولویت داده شود. با وحدت و یکپارچگی ظلم و اشغالگری را نابود خواهیم کرد و حقوق اسرا و مجروحان ما مصون است و کسی نخواهد توانست به آن لطمه بزند.

 

رئیس تشکیلات خودگردان افزود: در این لحظات حساس خطاب به فلسطینی‌ها بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی صفوف تاکید می‌کنم. فوراً اقدامات لازم برای تغییر کارکرد تشکیلات خودگردان فلسطین را آغاز خواهیم کرد.

 

محمود عباس گفت: ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد و توطئه‌ها برای نابودی موضوع فلسطین سرنوشتش شکست است و عهد ما به شهدا این است که خونشان هدر نخواهد شد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده