افزایش تردد خودروها در محدوده طرح جدید ترافیک-راهبرد معاصر
رکورددارترین نام برای دختران ایرانی اعلام شد همسر مالک شرکت موبایل موسوی آمل بازداشت شد قاضی پرونده چای دبش: پاسخ بانک‌های شاکی به استعلام‌ها متناظر با سوالات دادگاه تنظیم نشده است بریز و بپاش میلیاردی متهمان پرونده رضا‌یت خودرو با پول مردم کلاس‌های جبرانی دانشگاه‌ها چگونه تشکیل خواهد شد؟ یازدهمین دادگاه چای دبش برگزار شد / تفهیم اتهام به یک متهم دیگر پرونده ساعت آغاز فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد مدارس ۱‌۱ شهرستان کرمانشاه فردا تعطیل شد کدام شغل‌ها در آینده با افزایش تقاضا روبه رو می‌شوند؟ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ / ثبت‌نام ۵۶۰ هزار نفر بلاتکلیفی ۱۶ میلیون دانش آموز برای روز شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۳ توضیح دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص حواشی برگزاری جشن یلدا  امکان تعطیلی کلاس درس بعد از امتحانات نوبت اول  هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۹/۳۰؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور ورود سامانه بارشی به کشور از امروز / یلدای برفی در استان‌های غربی

افزایش تردد خودروها در محدوده طرح جدید ترافیک

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تردد در محدوه کاهش آلودگی هوا 4 تا 11 درصد بیشتر شده است، گفت: در لایحه پیشنهادی که در مورد طرح ترافیک به شورا آورده‌ایم پلیس با ما موافق است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 02
کد خبر: ۳۵۰۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در یکصد و نود و پنجمین شورای شهر پیشنهاد لایحه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورای شهر نظرات‌شان را به عنوان موافق و مخالف این لایحه پیشنهادی اعلام کردند.

 

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به برخی از انتقادات اعضای شورای شهر گفت:‌ ما هر سه ماه یکبار گزارشی را در مورد طرح ترافیک به اعضای شورا ارسال می‌کنیم و تبعات ترافیکی و آلودگی با اجرای طرح یا عدم اجرای آن را به شورا داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه گزارشات ارسال شده مربوط به حلقه اول و دوم طرح ترافیک و به صورت کامل با رقم و درصد بیان شده است،‌گفت: با پلیس راهور جلسات مکرری را برگزار کرده‌ایم و لایحه مربوط به طرح ترافیک مورد تأیید پلیس هم بوده است نظر آنها اعمال شده و با ما همراه هستند.

 

وی تأکید کرد: سال گذشته تردد در محدوده اول طرح ترافیک کاهش یافت ولی در حلقه دوم یا محدوده طرح کاهش آلودگی هو ا 4 تا 11 درصد بیشتر شد برای همین نیاز به بازنگری در طرح در حلقه دوم احتمالاً انجام می‌شود.

 

سرانجام کلیات لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در مورد عوارض طرح ترافیک و تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا با 16 رأی موافق به تصویب رسید ولی بررسی جزئیات آن موکول به جلسه آینده شورای شهر شد.

منبع: فارس

ارسال نظر