صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان آمار تصادفات در ایام نوروز/ ۴۱۹ کشته و ۹۷۷۸ مجروح در ۱۲ روز گذشته ترافیک سنگین در تمام جاده‌های شمال/ کندوان یک‌طرفه شد خبر مهم کاظمی از ایجاد یک نظام جدید در آموزش و پرورش وضعیت آب و هوا و جاده‌های کشور، امروز ۷ فروردین ۱۴۰۴ ورود سامانه بارشی از هفته آینده به کشور/ افزایش ابر و بارش پراکنده در آخر هفته برای برخی استان‌ها

افزایش تردد خودروها در محدوده طرح جدید ترافیک

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تردد در محدوه کاهش آلودگی هوا 4 تا 11 درصد بیشتر شده است، گفت: در لایحه پیشنهادی که در مورد طرح ترافیک به شورا آورده‌ایم پلیس با ما موافق است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 02
کد خبر: ۳۵۰۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در یکصد و نود و پنجمین شورای شهر پیشنهاد لایحه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورای شهر نظرات‌شان را به عنوان موافق و مخالف این لایحه پیشنهادی اعلام کردند.

 

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به برخی از انتقادات اعضای شورای شهر گفت:‌ ما هر سه ماه یکبار گزارشی را در مورد طرح ترافیک به اعضای شورا ارسال می‌کنیم و تبعات ترافیکی و آلودگی با اجرای طرح یا عدم اجرای آن را به شورا داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه گزارشات ارسال شده مربوط به حلقه اول و دوم طرح ترافیک و به صورت کامل با رقم و درصد بیان شده است،‌گفت: با پلیس راهور جلسات مکرری را برگزار کرده‌ایم و لایحه مربوط به طرح ترافیک مورد تأیید پلیس هم بوده است نظر آنها اعمال شده و با ما همراه هستند.

 

وی تأکید کرد: سال گذشته تردد در محدوده اول طرح ترافیک کاهش یافت ولی در حلقه دوم یا محدوده طرح کاهش آلودگی هو ا 4 تا 11 درصد بیشتر شد برای همین نیاز به بازنگری در طرح در حلقه دوم احتمالاً انجام می‌شود.

 

سرانجام کلیات لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در مورد عوارض طرح ترافیک و تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا با 16 رأی موافق به تصویب رسید ولی بررسی جزئیات آن موکول به جلسه آینده شورای شهر شد.

منبع: فارس

ارسال نظر