سلفی عامل کشتار تایلند در هنگام تیراندازی!-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

سلفی عامل کشتار تایلند در هنگام تیراندازی!

سرباز تایلندی که روز شنبه با تیراندازی به سوی مردم دستکم 17 نفر را کشت در بحبوحه این حمله اقدام به گرفتن عکس سلفی نیز کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
کد خبر: ۳۵۵۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیراندازی های یک فرد نظامی در یکی از مراکز تجاری شهر ناخون راتشاسیما (Nakhon Ratchasima) در تایلند، 12 کشته و چند زخمی برجای گذاشت.

 

یک نظامی در یک مرکز تجاری در شهر ناخون راتشاسیما در تایلند، تیراندازی کرد. در این تیراندازی که با سلاح خودکار صورت گرفت، این اقدام 17 کشته و شماری زخمی برجای گذاشت.

 

سلفی عامل کشتار تایلند در هنگام تیراندازی!

 

پلیس تایلند اعلام کرد یک سرباز تایلندی روز شنبه در یک حادثه تیراندازی به سوی مردم در یک شهر در شمال شرقی این کشور شمار زیادی از مردم را کشت.

 

رسانه‌های محلی اعلام کرد این مردم مسلح از یک مسلسل برای شلیک و کشتن قربانیان بیگناه استفاده کرد. شمار زیادی از افراد در این حادثه کشته و زخمی شدند. رسانه‌های محلی تعداد کشته شدگان ناشی از این حادثه را 17 تن اعلام کردند.

 

سخنگوی پلیس تایلند اعلام کرد طی این حادثه تیراندازی افراد متعددی زخمی شدند.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار