جزئیاتی از جلسه مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری/ در جلسه وحدت اصولگرایان چه گذشت؟-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جزئیاتی از جلسه مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری/ در جلسه وحدت اصولگرایان چه گذشت؟

به دنبال توافق شب گذشته جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای ارائه لیست واحد، صبح امروز جلسه مشترکی برای تعیین مصادیق با حضور نمایندگان طرفین برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 18
کد خبر: ۳۶۳۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ به دنبال توافق شب گذشته جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (متشکل از ۱۱ حزب و نمایندگان اقشار و چهره های شاخص اصولگرا) برای ارائه لیست واحد، صبح امروز جلسه مشترکی برای تعیین مصادیق با حضور نمایندگان طرفین برگزار شد.

 

 در گفتگو با چند عضو جلسه به جزئیاتی از این مذاکرات دسترسی پیدا کرد.

 

در این جلسه صادق محصولی و آقاتهرانی و ۲ نفر دیگر از اعضای جبهه پایداری به عنوان نمایندگان این حزب سیاسی و آقایان حدادعادل، قالیباف و نادران به نمایندگی از شورای ائتلاف به همراه چند فرد دیگر حضور داشتند.

 

اعضای جبهه پایداری بعد از قبول سرلیستی قالیباف، در کنار ۳ عضو مشترک فعلی، ۱۳ نفر از اعضای این حزب را برای قرار گرفتن در لیست مشترک پیشنهاد می کنند که در ادامه مذاکرات این پیشنهاد به ۸ نفر تقلیل پیدا کرد.

 

 به ترتیب اولویت حجت‌الاسلام آقاتهرانی، تقی پور، رضوانی، خضریان، ابطحی، آلیا، لاجوردی، جعفری، عفت نژاد، صرامی، ایزدخواه، نوباوه و کلاته اسامی ۱۳ نفر پیشنهادی جبهه پایداری برای حضور در لیست وحدت بودند.

 

یکی از حاضرین در جلسه گفت: پیشنهاد ۸ تا ۱۳ نفره جبهه پایداری مورد توافق قرار نگرفت و اعلام شد با توجه به حضور سایر احزاب و گروهها نهایتا ۶ نفر قابلیت تخصیص به جبهه پایداری وجود دارد.

 

این پیشنهاد مورد موافقت جبهه پایداری قرار نگرفت و جلسه صبح بدون نتیجه پایان یافت.

 

گفته می شود هنوز تلاش‌هایی برای وحدت از سوی برخی اصولگرایان ادامه دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار