درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال به دلیل کرونا صحت دارد؟-راهبرد معاصر

درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال به دلیل کرونا صحت دارد؟

این روز‌ها اخباری شوکه کننده از ابتلای افراد مختلفی از جامعه به ویروس کرونا را می‌شنویم که این بار نوبت به جامعه ورزشی کشورمان شد و اخباری از درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال سابق تیم ملی همه را شوکه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 27
کد خبر: ۳۷۰۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛با ورود ویروس کرونا به کشور و متاسفانه ابتلای افرادی از شهر‌ها و قشر‌های مختلف جامعه به این ویروس دموکرات این بار خبر درگذشت دختر فوتسالیست قمی به گوش می‌رسد. در ادامه این خبر صحت درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال سابق تیم ملی بر اثر ویروس کرونا را با هم می‌خوانیم.

 

الهام شیخی دختر ۲۳ ساله قمی و بازیکن حرفه‌ای ورش فوتسال، به خاطر آلوده شدن به ویروس کرونا، ظهر دیروز درگذشت. الهام که سابقه بازی در تیم ملی فوتسال ایران و همچنین تیم‌هایی همچون سپاهان اصفهان و… را در کارنامه داشت، در شهر قم زندگی می‌کرد. الهام اخیرا به صورت تفریحی به این ورزش می‌پرداخته است.

 

شیوع بیماری کرونا تاکنون در کشور مطابق با آمار وزارت بهداشت ایران ۲۴۵ تن به این بیماری مبتلا شده‌اند و ۲۶ تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

 

درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال سابق تیم ملی صحت دارد؟

 

توضیحات بهرامی رییس هیات فوتبال استان قم درباره درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال سابق تیم ملی

 

بهرامی رییس هیات فوتبال استان قم با اشاره به تایید مرگ دلخراش این دختر قمی گفت: از ۱۰ روز پیش در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد و متاسفانه دیروز جان باخت.

 

وی در تیم‌های منتخب فوتسال قم بازی می‌کرده و اخیرا به صورت تفریحی به این ورزش می‌پرداخت.

 

به گزارش رکنا؛ متاسفانه جامعه ورزش هم در اثر ویروس کرونا داغدار شد. فوتسالیست قمی در اثر ابتلا به کرونا ویروس درگذشت.

 

 

 

 

عکس/ درگذشت فوتسالیست قمی به دلیل ابتلا به کرونا

 

 

کلیپ دیدنی از بهترین سیو های الهام شیخی بازیکن فوتسال سابق تیم ملی

 

در کلیپ زیبا و دیدنی زیر بهترین سیو های الهام شیخی بازیکن فوتسال سابق تیم ملی (دروازه بان تیم فوتسال بانوان سپاهان اصفهان در لیگ فوتسال بانوان) را با هم ببینیم.

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار