هشدار وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره فروپاشی اقتصاد این کشور-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

هشدار وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره فروپاشی اقتصاد این کشور

وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت که اگر واشنگتن به دلیل ویروس کرونا طولانی مدت منتظر بازگشایی اقتصادی باقی بماند، اقتصاد این کشور با خطر فروپاشی مواجه خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 14
کد خبر: ۴۲۸۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، «استیفان منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا دیروز، چهارشنبه درباره لطمه بزرگی که ممکن است متوجه اقتصاد این کشور به دلیل شیوع کرونا شود، هشدار داد.

 

منوشین که با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفتگو می‌کرد، گفت که اگر دولت آمریکا به صورت برای طولانی مدت منتظر بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی باقی بماند، اقتصاد این کشور با خطر بزرگی مواجه خواهد شد.

 

وزیر آمریکایی افزود: اگر طولانی مدت منتظر باقی بمانیم، با خطر فروپاشی اقتصادی و تاثیر آن بر سلامت و بهداشت مواجه خواهیم شد.

 

وی تاکید کرد که بخش اقتصادی نیاز به حمایت مالی بیشتری دارد و دولت برای تحقق این امر مبالغ زیادی را اختصاص خواهد داد.

 

وزیر خزانه‌داری ایالات متحده پیش‎بینی کرد که این کشور در سه ماهه آینده امسال، شرایط «بسیار سختی» را از لحاظ اقتصادی پیش روی خود داشته باشد، اما اگر اقتصاد کشور با دقت بازگشایی شود، عملکرد شاخص‌های بعدی بهبود خواهد یافت.

 

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۲ هزار و ۲۳۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۳۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون حدود ۸۵ هزار مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده