تعیین تکلیف زمان اجرای طرح ترافیک تهران-راهبرد معاصر

تعیین تکلیف زمان اجرای طرح ترافیک تهران

استاندار تهران در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران از زمان اجرای طرح ترافیک تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
کد خبر: ۴۳۱۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، در پی شیوع کرونا در ایران و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس، طرح ترافیک در تهران معلق شد و مسئولان شهری زمان اجرای طرح ترافیک تهران را با دستور وزیر بهداشت بارها لغو کردند. 

 

پس از این موضوع الزامی شدن استفاده از ماسک و دستکش در مترو و اتوبوس مطرح شد تا اگر شهروندان خواستار ورود به محدوده طرح ترافیک نبودند، بتوانند با خیالی آسوده از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

تعویق اجرای طرح ترافیک در تهران تا اطلاع ثانوی

طبق آخرین اخبار ️انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران از زمان اجرای طرح ترافیک تهران خبر داد.

 

️انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران اظهار داشت: هنوز تصمیمی در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک در تهران قطعیت پیدا نکرده و پیشنهاد طرح ترافیک از ساعت ۸ تا ۱۶ هنوز تصویب نشده است.

 

 

محسنی بندپی افزود: با توجه به دلایل توجیحی که مطرح شد هنوز مواردی در مورد تصمیم نهایی جهت زمان اجرای این طرح قطعیت پیدا نکرده و بحث‌های کارشناسی در این خصوص در حال انجام است.

 

استاندار تهران گفت: تعطیلات عید فطر پیش‌رو است و در شرایطی که ما هنوز از بیماری کرونا خلاص نشدیم اما محدودیت‌های تردد و خروج از استان برداشته شده لذا ممکن است با سفرهای به خارج از استان روبرو باشیم.

 

وی بیان داشت: در آزاد راه تهران- شمال که چند ماه از افتتاح آن می‌گذرد هنوز دستگاه‌های خدمت رسان همچون اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی استقرار پیدا نکرده است، لذا این کار باید به صورت جد در دستور کار قرار گیرد و در همین راستا مقرر شد سه شنبه هفته جاری از طرف استانداری و دستگاه‌های خدمت رسان و مجری طرح آزاد راه جلسه‌ای تشکیل شود تا این موارد مورد بررسی قرار گیرد.

 

محسنی بندپی با اشاره به محور حسن آباد-چرمشهر گفت: حدود ۸ تا ۱۰ کیلومتر از این محور نیازمند بهسازی است و در شرایط فعلی از محورهای حادثه خیز محسوب می‌شود که مقرر شد با برآورد انجام شده ۵۰ درصد هزینه بهسازی این محور توسط راهداری و ۵۰ درصد مابقی از منابع استانی پرداخت شود تا این محور از استانداردهای لازم بهره مند شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار