قالیباف: تفاهم اسلام‌آباد نه نتیجه فشار و اجبار، بلکه حاصل اقتدار ملت ایران بود/ در میانه جنگ بر اساس نظر رهبر انقلاب اعلام کردم که ایران آماده توافق‌های امنیتی با کشور‌های منطقه است وزیر جنگ آمریکا: اولین آزمایش سامانه پدافندی جدید «گنبد طلایی» ایالات متحده، با موفقیت انجام شد/ این رویداد در چارچوب تصویب «لایحه بزرگ زیبا» میسر شد سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برقرار می‌شود ترامپ نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد سنای آمریکا هم به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ رای داد پزشکیان دکترای افتخاری جراحی قلب از پاکستان دریافت کرد ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن

پاکستان پهپاد هند را ساقط کرد

پاکستان پهپاد هند را ساقط کرد رسانه ها از ساقط کردن یک فروند پهپاد هندی توسط نظامیان پاکستان خبر می دهند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 27
کد خبر: ۴۳۹۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، لحظاتی پیش با انتشار خبری فوری اعلام کرد: نظامیان پاکستان یک فروند پهپاد هند را ساقط کردند.

 

بر اساس اعلام این خبرگزاری، روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد که پهپاد مذکور از نوع جاسوسی بوده و در بخش «راخچیکری» (Rakhchikri) در امتداد خط کنترل ساقط شده است.

 

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال «بابر افتخار» (Babar Iftikhar) سخنگوی ارتش پاکستان در این باره اعلام کرد: این پهپاد ۶۵۰ متر در امتداد خط کنترل کشمیر وارد حریم هوائی پاکستان شده بود.

این در حالیست که هند تا کنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است.

کلمات کلیدی: پاکستان هند
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار