به خشونت کشیده شدن تظاهرات در انگلیس + عکس و فیلم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

به خشونت کشیده شدن تظاهرات در انگلیس + عکس و فیلم

انبوهی از سفیدپوستان نژادپرست یا اصطلاحا راست‌گرایان افراطی در لندن به خیابان‌های این شهر سرازیر شدند و شعارهایی را علیه جنبش «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» سر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
کد خبر: ۴۵۹۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ انبوهی از سفیدپوستان نژادپرست یا اصطلاحا راست‌گرایان افراطی در لندن به خیابان‌های این شهر سرازیر شدند و شعارهایی را علیه جنبش «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد»  سر دادند.

 

پس از آن‌که طی روزهای اخیر تعداد انبوهی از شهروندان انگلیسی به خیابان های شهرهای مختلف این کشور آمدند، روز شنبه نژادپرستان هم به تظاهرات لندن اضافه شدند و صحنه‌های خشونت‌باری را رقم زدند.

 

 

 

 

اعتراضات در لندن به خشونت کشیده شد

 

نژادپرستان ضمن قرار گرفتن در کنار یادبودهای ملی انگلیس، به نوعی نمایش ملی‌گرایی دادند و اعلام کردند از تندیس‌های ملی انگلیس حمایت و حفاظت می‌کنند. سطح خشونت نژادپرستان انگلیسی به حدی بود که با پلیس لندن درگیر شدند. نژادپرستان انگلیسی در پیرامون میدان پارلمان در لندن، با صدای بلند و هماهنگ شعار «انگلیس، انگلیس» را سر دادند و خود را میهن پرست خواندند.

 

 

 

نژادپرستان لندنی شعارها و سرودهای مربوط به رهبران خط فکری راست‌گرا در انگلیس را به صورت هماهنگ می‌خواندند. «وینستون چرچیل، او یکی از ماست»، هم دیگر شعاری بود که از جمعیت راست‌گرایان افراطی شنیده می‌شد.

 

معترضان به نژادپرستی در انگلیس، بر قسمتی از تندیس او نوشتند: «چرچیل یک نژادپرست بود». در بریستول هم معترضان تندیس ادوارد کلستون را که نماد برده‌داری در انگلیس به حساب می‌آید را به زیر کشیدند.

 

 

اعتراضات در لندن به خشونت کشیده شد 02

 

اخیرا و در پی قتل جورج فلوید به دست پلیس در شهر مینیاپولیس، تظاهرات گسترده‌ای بر علیه نژادپرستی در غرب و در حمایت از خانواده جورج فلوید برگزار شد. همزمان اعتراضات در محکومیت نژادپرستی در غرب، انگلیس را فراگرفته است. تظاهرات ضدنژادپرستی در روز شنبه در برایتون، نیوکاسل و بریستول جریان داشت./باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده