اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس-راهبرد معاصر

اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به آغاز ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خرداد در سامانه سپند، پایان مهلت ثبت‌نام‌ها را تا ۳۱ خرداد ماه اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۳۰۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرتضی ضامنی با تأکید بر اینکه این ثبت نام در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) انجام می‌شود، اظهار کرد: این ثبت نام بر اساس آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوبه هیأت وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

وی افزود: والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند. در این سامانه اطلاعات مربوط به رانندگان، خودرو‌ها و مسیر‌های سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

ضامنی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰۰۰ درخواست در سامانه سپند ثبت شده است، گفت: از ۲۵ خرداد الی پایان مرداد ماه نیز ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و تائید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در پایان از والدین دانش آموزان خواست تا حتما از طریق سامانه سپند برای سرویس فرزندان خود اقدام کنند و از سوار شدن فرزندانشان در خودرو‌های بدون مجوز خودداری کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده