سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

چگونگی پرداخت شهریه برای سال تحصیلی جدید

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش درباره نحوه تعیین و پرداخت شهریه مدارس توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 04
کد خبر: ۴۴۵۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش درباره چگونگی تعیین شهریه برای سال تحصیلی آینده بیان کرد: تعیین تکلیف پرداخت هزینه اضافی حین ثبت نام دانش آموزان و تعیین شهریه مطابق روال سال‌های گذشته است به این ترتیب که مطابق آیین‌نامه ثبت نام هیچ هزینه‌ای به جز مبلغی برای بیمه و کتاب دانش‌آموزان نباید از اولیا اخذ شود.

 

او ادامه داد: برای مدارس غیردولتی و سمپاد هم طبق شهریه مصوب باید هزینه دریافت شود علاوه بر آن تعیین شهریه آموزشی و غیرآموزشی به بعد از مهر موکول خواهد شد، شهریه مدارس سمپاد هم که نصف شهریه مصوب مدارس غیردولتی در نظر گرفته می‌شود.

 

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدارس هیئت امنایی و دولتی به هیچ وجه حق دریافت شهریه ندارند، گفت: در انواع مدارس دولتی این قاعده برقرار است و با توجه به اینکه امکان نام نویسی اینترنتی کتاب درسی به طور فردی هم میسر شده است خانواده‌ها می‌توانند از این طریق برای دریافت کتاب  اقدام کرده و هزینه‌ای هم از این بابت حین ثبت نام پرداخت نکنند.

 

مظفر تاکید کرد: چنان در حین ثبت‌نام و فعالیت مدرسه خانواده‌ها با مشکلی مواجه شدند با مراجعه به سامانه shekayat.medu.ir به ثبت نام مشکل و اعتراض خود بپردازند تا ظرف مدت یک هفته به آن پاسخ داده شود و پیگیری‌های لازم انجام شود.

 

او درباره حضور دانش آموزان در مدارس برای رفع اشکال و شرکت در جلسات امتحان گفت: در این بازه زمانی تیم‌های ناظر ما فعالیت خود را دنبال می‌کنند و خانواده‌ها هم مختار هستند تا بیست و هفتم خرداد اگر دانش آموزی نیاز به رفع اشکال داشت او را به مدرسه بفرستند و فقط در این مدت استفاده از سرویس مدرسه به دلیل شرایط موجود و بیماری منع کردیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر