بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی + عکس-راهبرد معاصر

بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی + عکس

مرجان هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «شمعدونی» فعالیت داشته است. در ادامه با بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی بیشتر آشنا خواهیم شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 19
کد خبر: ۵۱۲۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرجان هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مرجان هاشمی می‌توان به بازیگری در سریال شمعدونی که در آن نقش الهه نیازی را ایفا می کند اشاره کرد.
 
 
 
بیوگرافی بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی 
 
بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی؛ مرجان هاشمی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مرجان هاشمی در این سال، بازیگری در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت محسوب می‌شود.
 
 
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مرجان هاشمی بازی در سریال شمعدونی بوده است. مرجان هاشمی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1394 سریال شمعدونی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سروش صحت همکاری داشته است. مرجان هاشمی توانست با بازی در سریال شمعدونی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتنه فقیه‌نصیری، غلامرضا کریمی، محمد نادری و امیر کاظمی بر تجارب او افزود.
 
 
 
بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی + عکس
 
مرجان هاشمی در شمعدونی 
 
شمعدونی یکی از سریال های طنز شبکه سه سیماست که به کارگردانی سروش صحت ساخته شده و در سال 1394 پخش گردید. تهیه کنندگی این سریال را محسن چگینی انجام داده است و نویسندگی آن نیز در 52 قسمت بر عهده سروش صحت و ایمان صفایی بوده است. سریال شمعدونی که برای اولین بار در سال 1394 پخش شد و در زمان پخش نیز توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند و حال بار دیگر این سریال طنز در لیست پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و اولین قسمت آن روز  یکشنبه اول تیر ماه به روی آنتن می رود.
 
 
 
داستان سریال شمعدونی درباره چیست؟
 
مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» داستان دو خانواده مظاهری و سعادتی را بیان می‌کند. خانواده مظاهری شامل هوشنگ پدر خانواده، زهره  مادر خانواده و کارمند بانک، سارا  دختر بزرگ که در آزمون تخصص پزشکی مردود شده، و سعید  پسر بیکار خانواده است. خانواده سعادتی شامل عطا  پدر که با هوشنگ در این داستان مشکلاتی دارد، و شیرین  مادر، و ارشیا  که پسر کوچکی بسیار خبرچین و بازیگوش است. داستان به معضلات اجتماعی و فرهنگی به ‌طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو خانواده می‌پردازد.
 
 
بازیگران سریال شمعدونی چه کسانی هستند؟
 
آتنه فقیه نصیری در نقش زهره سعادتی، محمد حسن معجونی در نقش عطا سعادتی، محمد نادری در نقش هوشنگ مظاهری، نگار عابدی در نقش شیرین سعادتی، رویا میرعلمی در نقش زیبا سعادتی، امیر کاظمی در نقش سعید مظاهری، ویدا جوان در نقش سارا مظاهری، رضا کریمی در نقش حامد مظاهری، محمد علی تقوی در نقش مروی، اصغر حیدری در نقش سروان کلانتری، زهره فوده در نقش نگین، مرتضی علی آبادی در نقش ترابی، صفرعلی کوهی در نقش پدر نعمتیان، سیدمسعود حسینی در نقش نعمتیان، سعید هاشمی در نقش برادر نعمتیان، نیلوفر افشار در نقش شیوا، ساناز طاری در نقش مهدخت، مرجان هاشمی در نقش الهه نیازی، حسن نوری در نقش جهانگیر نایبی، آرش چگینی در نقش قاسمی، پانته آ سیروس در نقش فرزانه زرین، عرفان برزین در نقش عرشیا سعادتی، محسن قاضی مرادی در نقش رضا سعادتی، محمدرضا داوودنژاد در نقش مشیری، قدرت الله ایزدی در نقش جلال  و بیژن بنفشه خواه بازیگران سریال شمعدونی را تشکیل می دهند.
 
 
بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی + عکس
بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی + عکس
 
 
سایر عوامل سریال شمعدونی:
 
برخی دیگر از عوامل سریال شمعدونی عبارتنداز دستیار اول کارگردان: حسن نوری، منشی صحنه: گل کوشان، جانشین تولید: پوریا عطابخشی، دستیار تهیه: رضا طیبی، مدیران تدارکات: مجید رنجبر و امید حسن پور، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده، تیتراژ: اشکان چگینی، طراح لباس: نازنین خزاعی، تصویربردار: مهدی دادگر مرام، مدیر برنامه ریزی: امین قوامی، موسیقی: رضا شایا و طاها پارسا، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: مهراب قاسم خانی، تدوین و صداگذاری: شهرام کیور، مدیر تولید: رضا کریمی، مدیر صدابرداری: علیرضا نوروزیان، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، نویسندگان: سروش صحت و ایمان صفایی، تهیه کننده: محسن چگینی، کارگردان: سروش صحت.
 
بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی + عکس
 
بازیگر نقش الهه نیازی در شمعدونی + عکس
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیایش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
فیلم حرف نداره
یلدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
0
0
سریال شمعدونی خیلی خیلی عالی است من عاشقشم
تحلیل های برگزیده