بازداشت 27 مظنون به ارتباط با داعش در استانبول-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

بازداشت 27 مظنون به ارتباط با داعش در استانبول

خبرگزاری دولتی ترکیه از حملات همزمان به 15 نقطه استانبول از سوی پلیس ضد تروریسم این کشور و بازداشت 27 نفر به ظن ارتباط با داعش آمادگی برای حمله، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 19
کد خبر: ۵۱۲۳۰

به گزارش راهبرد معاصر پلیس ترکیه امروز یکشنبه ۲۷ نفر را در استانبول به ظن ارتباط آن‌ها با تروریست‌های داعش بازداشت کرد.

«آناتولی» خبرگزاری دولتی ترکیه گزارش داد این افراد در حملات همزمان صبحگاهی از سوی پلیس ضد تروریسم در ۱۵ منطقه استانبول در حالی که گفته شده برای انجام حمله آماده می‌شدند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتد پرس» به نقل از خبرگزاری آناتولی، این حملات در پاسخ به پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی انجام شده که در آن‌ها به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت شده بود. گفته شده که در این حملات و جستجوهای بعد از آن «تعداد زیادی» سند و داده در خصوص این موارد کشف شد.

در ۵ سال گذشته ترکیه چندین بار هدف حملات تروریست‌های گروه داعش قرار گرفت. از جمله آن‌ها بمب‌گذاری در تظاهرات صلح‌آمیز اکتبر سال ۲۰۱۵ در آنکارا، پایتخت این کشور بود که در نتیجه آن ۱۰۲ نفر جان باختند.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار