ترامپ: بیکاری در آمریکا تقصیر چین است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

ترامپ: بیکاری در آمریکا تقصیر چین است

رئیس جمهور آمریکا با هدف انحراف افکار عمومی از اشتباهات مکرر خود در عرصه های مختلف و کسب آرای بیشتر در انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرد: بیکاری در آمریکا تقصیر چین است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 01
کد خبر: ۵۳۰۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری بار دیگر در راستای تشدید جنگ قدرت در این کشور «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان و «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا را به باد انتقاد گرفت.

 

رئیس جمهور آمریکا برای کسب محبوبیت بیشتر در انتخابات سوم نوامبر سال ۲۰۲۰ در این خصوص نوشت: پلوسی و شومر مانع از رسیدن حقوق بیکاری به کارگرانی شدند که بسیار به آن نیاز دارند. این بسیار فاجعه‌بار است. این تقصیر کارگران نیست که بیکار شده‌اند، بلکه تقصیر چین است!

 

این در حالیست که ترامپ به دلیل اشتباهات مکرر در عرصه سیاست‌های داخلی و خارجی این کشور با موجی از انتقادات مواجه بوده و برای کسب آرا در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ در تلاش است حزب رقیب و یا سایر کشورها را مقصر برخی از بی کفایتی‌هایش جلوه بدهد.

 

مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار