جزئیات واریز یارانه ۴۰ لیتر بنزین به حساب هر ایرانی-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جزئیات واریز یارانه ۴۰ لیتر بنزین به حساب هر ایرانی

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم از طرح مجلس برای واریز ماهانه یارانه معادل قیمت ۴۰ لیتر بنزین متناسب با قیمت روز آن به حساب هر ایرانی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 04
کد خبر: ۵۳۴۴۵
به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا بیگی با اشاره به طرح مجلس برای واریز یارانه ۴۰ لیتر بنزین به حساب هر ایرانی گفت: یکی از مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم عدم تناسب بین یارانه پرداختی به مردم با تورم حاکم است. امروز به آن میزانی که قیمت کالاها افزایش یافته هست، یارانه دریافتی مردم افزایش نداشته است.
 
 
وی در ادامه اظهار کرد: یکی از راهکارهای متناسب سازی یارانه این است که تابعی از قیمت بنزین باشد. براساس این طرح دولت ماهانه یارانه ای به اندازه قیمت ۴۰ لیتر بنزین به حساب شهروندان واریز می کند. اگر امروز قیمت بنزین سه هزار تومان است یارانه دریافتی مردم باید ۴۰ تا سه هزار تومان باشد.
 
 
نماینده مردم تبریز در ادامه تصریح کرد: بر اساس این طرح هرچقدر قیمت بنزین افزایش یابد دولت باید به ازای ۴۰ لیتر به مردم یارانه بپردازد. مردم می توانند از این یارانه برای استفاده از بنزین استفاده کرده یا مبلغ ریالی آن را دریافت کنند.
 
 
وی در ادامه تاکید کرد: امروز ما در حوزه بنزین به خودکفایی رسیده ایم و در تولید آن نیز مشکلی وجود ندارد. امروز که قیمت بنزین نیز افزایش یافته است عاملی بازدارنده برای قاچاق آن به آن سوی مرزها است. درآمد دولت نیز با افزایش قیمت بنزین بالاتر رفته و اکنون می تواند یارانه آن را به مردم پرداخت کند.
 
 
براساس این طرح دولت باید ماهانه مبلغی معادل ۴۰ لیتر بنزین به حساب هر ایرانی واریز کند.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار