2 نرخی بودن ارز خود باعث ایجاد رانت و فساد در کشور می‌شود-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

2 نرخی بودن ارز خود باعث ایجاد رانت و فساد در کشور می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 2 نرخی بودن ارز خود باعث ایجاد رانت و فساد در کشور می‌شود و باید جلوی این مسئله را گرفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 06
کد خبر: ۵۳۷۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌2 نرخی بودن ارز در کشور خود باعث ایجاد رانت و فساد است و باید این مسئله اصلاح و جلوی آن گرفته شود.

 

وی افزود: ما زمانی می‌توانیم جلوی مفاسد اقتصادی در کشور را بگیریم که در این حوزه شفافیت صورت بپذیرد و از این طریق است که می‌توان جلوی مفاسد اقتصادی را گرفت.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: جهش قیمت و گرانی‌ها امروز بزرگترین مشکل در جامعه تبدیل شده و ما نباید اجازه بدهیم ملت انقلابی ایران در تأمین معاش خود با مشکل مواجه شوند.

 

حسن‌پور خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان هشداری برای هر سه قوه بود تا برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بکوشند و همگان برای تحقق بخشیدن این فرمایش رهبری باید به طور جد کار کنیم.

 

وی افزود: باید از اروپا و آمریکا در ارتباط با بهبود وضعیت اقتصادی و گشایش در این حوزه قطع امید کرد چرا که آنها پس از هفت سال نشان داد که هیچگاه در این باره به ما کمکی نخواهند کرد و ما باید برای حل مشکلات اقتصادی‌مان به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: جلوگیری از رانت و فساد، ایجاد شفافیت در حوزه اقتصادی، تکیه بر توانمندی‌های داخلی، تسهیل مجوز کسب و کار و ... از مواردی است که برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باید به طور جد مدنظر قرار گیرد و به آن جامه عمل پوشاند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده