قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۹۹-راهبرد معاصر

قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۹۹

قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۹۹ اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 11
کد خبر: ۵۴۳۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۹۹ نسبت به روز گذشته افزایش را تجربه کرد، در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۳۰ تومان اعلام شده است. در ادامه این خبر ابتدا مروری بر قیمت دلار در روز گذشته خواهیم داشت و سپس قیمت دلار امروز ۲۰ مرداد ۹۹ را می‌آوریم.
 
 
قیمت دلار در روز گذشته ، صرافی‌های بانک‌ها دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۹۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری کردند.
 
 
طی روز گذشته قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان درج شده است.
 
 

 

قیمت دلار امروز ۲۱ مرداد ۹۹

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۶۸۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱ هزار و ۵۸۰ تومان خریداری می‌کنند.
 
 
طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با افزایش ۷۳۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۴۳۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان درج شده است.
 
 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

21 هزار و 680

قیمت دلار (بازار آزاد)

22 هزار و 400

قیمت یورو (صرافی بانکی)

25 هزار و 430

قیمت یورو (بازار آزاد)

26 هزار و 300

قیمت درهم

6 هزار و 130  

قیمت پوند

28 هزار و 800

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار