بمبگذاری در رشت صحت دارد؟-راهبرد معاصر

بمبگذاری در رشت صحت دارد؟

فرمانده انتظامی شهرستان رشت شایعه بمبگذاری در خیابان شهید مطهری مرکز استان گیلان را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 19
کد خبر: ۵۵۵۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ علی رمضانی در این باره گفت: ظهر امروز شایعه‌های مبنی بر بمبگذاری در خیابان شهید مطهری رشت و حضور پلیس برای تخلیه واحدهای مسکونی در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع اساساً کذب است. حضور مأموران انتظامی در محل برای رسیدگی به پرونده دستگیری قاچاقچیان عتیقه و کشف اقلام و تجهیزات حفاری غیرمجاز بوده است.

 

وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی برابر وظایف خود هر روز در نقاط مختلف شهر به اجرای مأموریت می‌پردازند و حضور نیروها و عوامل گشت انتظامی در محل دستگیری، کشف یا وقوع جرم امری عادی و اجتناب‌ناپذیر است.

 

فرمانده انتظامی رشت ضمن تأیید عملیات دستگیری چهار متهم در خیابان مطهری شهر رشت، افزود: موضوع بمبگذاری اساساً کذب است و خروج شهروندان از خانه‌هایشان هم صرفا برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام شده است.

 

سرهنگ رمضانی از عزم جدی پلیس برای شناسایی و برخورد با عوامل انتشار این شایعه خبر داد و گفت: ناجا برای تأمین امنیت و آسایش ذهنی و عینی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان عزیز انتظار داریم به شایعه‌ها توجه نکنند.

 

همشهری

کلمات کلیدی: رشت علی رمضانی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده