تکذیب معاوضه بنزین با آناناس و انبه/ ایران به ونزوئلا چیپس و پفک صادر کرد!-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تکذیب معاوضه بنزین با آناناس و انبه/ ایران به ونزوئلا چیپس و پفک صادر کرد!

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تکذیب معاوضه بنزین با آناناس و انبه، افزود: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد. رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان تصریح کرد: برای توسعه صادرات غیرنفتی به ونزوئلا که تجارت برد_ برد است، باید حمایت ویژه‌ای صورت گیرد تا حضور پررنگ تری در این بازار داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 25
کد خبر: ۵۶۳۶۶

به گزارش راهبرد معاصر رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تکذیب معاوضه بنزین با آناناس و انبه، افزود: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد.

 

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: در مقابل صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس به کشور ما وارد شود.

 

رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون واردات انبه و آناناس از ونزوئلا اظهار کرد: طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر واردات آناناس و انبه از ونزوئلا در قبال صادرات بنزین منتشر شده است، در حالیکه این امر واقعیت ندارد چرا که نفت و بنزین در اختیار بخش خصوصی نیست.

 

وی افزود: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد.

 

نورانی با اشاره به اینکه عمده کالا‌های وارداتی از ونزوئلا مربوط به زیرساخت‌های صنعتی است، بیان کرد: با توجه به صادرات محصولات کشاورزی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس برای حمایت از کشاورزان آن منطقه به کشور ما وارد شود.

 

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان تصریح کرد: برای توسعه صادرات غیرنفتی به ونزوئلا که تجارت برد_ برد است، باید حمایت ویژه‌ای صورت گیرد تا حضور پررنگ تری در این بازار داشته باشیم.

 

جماران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار