آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۶ شهریور ۹۹-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۶ شهریور ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۶ شهریور ۹۹ را در زیر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 27
کد خبر: ۵۶۵۴۵

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۶ شهریور ۹۹ با ما همراه باشید.

 

شیوع ویروس کرونا دو هفته قبل در تاریخ ۳۰ بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، که شامل: آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین آمار کرونا در ایران را امروز پنجشنبه ۶ شهریور ۹۹ را به اطلاع می‌رسانیم.

 

آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۶ شهریور ۹۹


آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۶ شهریور ۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۱۹۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۷ هزار و ۷۹۶ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ، گفت: از دیروز تا امروز ششم شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۶۳ نفر از آن‌ها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۷ هزار و ۷۹۶ نفر رسید.

 

مجموع جانباختگان بر اثر کرونا در ایران

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۱۳۷ نفر رسید.

 

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۱۶ هزار و ۶۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

 

وی با بیان اینکه ۳۸۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، ادامه داد: تا کنون سه میلیون و ۱۳۸ هزار و ۷۸۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

استان های در وضعیت قرمز کرونا

لاری تاکید کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

آخرین وضعیت و امار کرونا امروز ایران ۶ شهریور ۹۹

 

استان های در وضعیت هشدار کرونا

به گفته وی، همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار