گام دوم انقلاب اسلامی و مسئولیتهای ما-راهبرد معاصر
تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم

گام دوم انقلاب اسلامی و مسئولیتهای ما

گام دوم انقلاب اسلامی به این مفهوم است که تکامل و تعالی تدریجی است و انقلاب هنوز پایان نیافته و تداعی کننده عدم ایستایی و پویایی انقلاب به عنوان فصل جدیدی از زندگی در جمهوری اسلامی میباشد.
دکتر علی حمزه پور - عضو هئیت علمی دانشگاه
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 02
کد خبر: ۵۷۸۵
به گزاش راهرد معاصر؛  چهل سال افتخار، بالندگی و راهگشایی برای مسلمانان و مستضعفان جهان و خار چشم مستکبران و نظام سلطه جهانی را بر همگان تبریک عرض مینماییم. این دوران به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام اول توفنده و موفق انقلاب اسلامی در دستیابی به اهداف عالی و آرمانی انقلاب بودکه مهمترین هدف آن، زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) بوده است.
 
 
گام دوم انقلاب اسلامی به این مفهوم است که تکامل و تعالی تدریجی است و انقلاب هنوز پایان نیافته و تداعی کننده عدم ایستایی و پویایی انقلاب به عنوان فصل جدیدی از زندگی در جمهوری اسلامی میباشد. این شجره طیبه لازم است که روز به روز در مسیر پیشرفت و نزدیکی به اهداف تلاش نماید. طراحی گام در پایان هر ۴۰ سال، حکایت از عظمت آرمانها و اهداف نظام اسلامی دارد که لازم است در مسیر تکامل تدریجی محقق شود.  
 
 
 اینک نوبت گام دوم از مسیر انقلاب اسلامی است که نخست همانند گام اول با پیشقراولی و پیشتازی جوانان انقلابی(مومن، دانا و پرانگیزه) این مرز و بوم به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی، امکانپذیر بوده و باید صورت پذیرد. دستیابی به موفقبتهای گام اول، رهین بصیرت، وحدت، اراده قوی، فداکاری، ولایت پذیری، مجاهدت و نصرت الهی بود و تداوم آن نیز منوط به استمرار و توسعه آن خواهد بود.
 
 
با ترسیم چارچوب نظری و عملی نظام انقلابی مشتمل بر جوشش انقلابی و در عین حال نظم سیاسی و اجتماعی و نیز انعطاف تاکتیکی و عملی همراه با ارزش مداری راهبردی و نظری ضمن تحقق عملی مسابقه خدمت رسانی و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی با موتور پیشران در عرصهٔ علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی، این مسیر هموار خواهد شد.
 
 
رهیافتهای سه گانه در طی مسیر گام دوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی هدفگذاری شده است که لازم است با ملاحظات هفتگانه علم، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی؛ تحقق این مسیر مورد توجه  ویژه قرار گرفته و در قالب نقشه های راه متناسب با ظرفیتها، قابلیتها، چالشها و تهدیدات، توسط دستگاههای اجرایی کشور، نخبگان و عموم جامعه در دستور کار قرار گیرد. 
 
 
خوشا به حال شما ملت که عملکردتان مورد رضایت نائب امام زمان قرار گرفته است و بدا به حال متولیان عدالت و غافلان از شعارهای انقلاب که تاسف امام جامعه را برانگیخته است. انشالله که با تداوم نقاط قوت و جبران عقب ماندگیهای گذشته، این گام نیز با قوت و اقتدار تداوم یابد.
 
 
مهمترین افتخار گام دوم، بشارت امام خامنه ای نسبت به آمادگی(پس از زمینه سازی در گام اول) برای ظهور منجی عالم بشریت بود و انشالله خداوند به ما توفیق درک حضور و سربازی ایشان را عنایت فرماید.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده