ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز چهارشنبه 19 شهریور-راهبرد معاصر

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز چهارشنبه 19 شهریور

قیمت روز سهام عدالت سهام عدالت در بازار منتهی به 19 شهریور ماه با کاهش همراه بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 09
کد خبر: ۵۸۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر قیمت روز سهام عدالت در بازار منتهی به 19 شهریور 00 با افت بیش از 3 درصد همراه بود. بر این اساس ارزش سهام 500 هزار تومانی به 16 میلیون و 190 هزار تومان رسید.

همچنین ارزش 60 درصد سهام قابل فروش سهام عدالت به کمی بیش از 9 میلیون تومان کاهش یافت.

 

همچنین ارزش سهام عدالت  یک میلیون تومانی هم به 28 میلیون و 870 هزار تومان رسد که ارزش 60 درصد سهام قابل فروش آن 17 میلیون و 322 هزار تومان رسید.

 

قیمت روز سهام عدالت

تنها یک سهم از سهام عدالت فروخته شد / مشکل اصلی چیست؟

 

به گفته مدیر پذیرش کارگزاری بانک انصار، آخرین فروش سهام عدالت در روز ۱۵ شهریور ماه انجام شد که همه سهم‌ها برای فروش گذاشته شد اما ناظر فقط اجازه فروش سهم «جم» را داد که احتمالا پول آن امروز به حساب سهامداران واریز می‌شود.

 

مدیر پذیرش و امور شعب کارگزاری بانک انصار ضمن اشاره به این موضوع که فروش سهام عدالت در این کارگزاری همانند دیگر کارگزاری‌ها در حال انجام است، عنوان کرد: در ابتدا بیشتر مشکل فروش برای کسانی بود که از طریق بانک‌ها درخواست فروش خود را ثبت کرده بودند و سهام این افراد با تاخیر یک هفته‌ای فروخته می‌شد، اما کسانی که درخواست خود را در پنل کارگزاری ثبت کرده‌اند مشکلی نداشتند.

 

محمدحسین اسماعیل‌پور گفت: از 25 مرداد ماه که گفته شد معاملات باید به صورت بلوکی و از طریق ناظر بازار انجام شود، براساس سازوکاری که ناظر بازار اعلام می‌کند درخواست‌های فروش مشتریانمان را ثبت می‌کنیم.

 

قیمت سهام عدالت

 

وی افزود: آخرین فروش سهام عدالت در روز 15 شهریور ماه انجام شد، ما همه سهم‌ها را برای فروش فرستادیم اما ناظر فقط اجازه فروش سهم «جم» را به ما داد که براساس آن 300 میلیارد تومان از این سهم را فروختیم و احتمالا پول آن امروز به حساب سهامداران واریز می‌شود.

وی در خصوص فروش 30 درصد دوم سهام عدالت، اظهار کرد: برای برخی از سهامدارانی که درخواست فروش 30 درصد اول را از طریق بانک ثبت کرده‌اند این روش راحت‌تر و روش ثبت درخواست از طریق پنل کارگزاری سخت‌تر است، برای افرادی که درخواست فروش 30 درصد اول خود را از ابتدای تیر ماه داده بودند اما سهامشان فروخته نشده بود از طرف بانک پیامکی ارسال شد مبنی بر این که اگر موافق هستید 60 درصد را بفروشید کد تایید را بفرستید.

 

وی ادامه داد: پیامک‌های تایید از سوی سهامداران دریافت و با شرکت OMS نیز هماهنگی‌ها انجام شد تا کسانی که درخواست فروش 60 درصد را دارند درخواست قبلشان با این کد تایید اصلاح شود.

 

به گفته وی، مشتریانی که در فروش و دریافت پول سهام خود مشکل دارند می‌توانند با شماره‌های موجود در کارگزاری و بانک انصار تماس بگیرند و مشکل خود را پیگیری کنند. همچنین سهامداران می‌توانند از طریق وارد شدن به پنل کارگزاری تعداد سهام فروخته شده، قیمت فروش و زمان واریز پول آن را ببیند.

 

ارزش سهام عدالت

 

وی معتقد است: مشکل اساسی که در بحث سهام عدالت وجود دارد شماره تلفن سهامداران است، مثلا افرادی که زیر سن 18 سال هستند در ثبت درخواست فروش مشکل دارند یا سامانه‌ها کد تایید را ارسال نمی‌کند.

 

مدیر پذیرش کارگزاری بانک انصار در پایان تاکید کرد: در کارگزاری بانک انصار 30 درصد دوم برای هیچ یک از سهامداران بدون اجازه فروخته نشده و دقیقا ابلاغیه‌هایی که در حوزه سهام عدالت منتشر می‌شود اجرا شده است.

 

 

مشکلات متعدد مردم در سهام عدالت/آیا بانک‌ها از تاخیر در واریز پول، سود می‌‌کنند؟ + ویدئو

 

 

 

 

 

۶ شرکت دیگر سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت راهی بورس شدند

 

با موافقت هیأت پذیرش بورس، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان از 18 شهریور با نماد «وسزنجان» در پلاک 561 و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه 4.7 هزار میلیارد تومان به عنوان سیزدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

 

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان آذربایجان شرقی با نماد “وساشرقی” در پلاک 562 و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه 20.4 هزار میلیارد تومان به عنوان چهاردهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانیروی تابلوی نرخ‌های بازار دوم بورس تهران رفت.

 

چهارشنبه 19 شهریور

 

این گزارش می‌افزاید: شرکت‌ سرمایه‌گذاری استان مرکزی نیز با نماد «وسمرکز» به عنوان پانزدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در پلاک 563 و با سرمایه 7.7 هزار میلیارد تومانی، شرکت سرمایه‌گذاری استان چهارمحال بختیاری با نماد «وسمحال» به عنوان شانزدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک 564 و با سرمایه 6.1 هزار میلیارد تومانی، شرکت سرمایه‌گذاری استان فارس با نماد «وسفارس» به عنوان هفدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک 565 با سرمایه 26.3 هزار میلیارد تومانی و شرکت سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان با نماد «وسیستا» به عنوان هجدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک 566 و با سرمایه 15.8 هزار میلیارد تومانی در گروه سرمایه‌گذاری‌ها در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شدند.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
با این حرفا مشکل مردم حل نمیشه این مردم بیچاره وفقرزده به کمک اقتصادی نیاز دارن ما اگر به پول سهام نیاز نداشتیم به فروش نمیزاشتیم به جای حرف مفت زدن پول مردم بریزین شاید کمی از مشکلات ما روحانی کرد ناظر هم جیب پر ازپول که داره اجازه نمی‌دهد حال مردم بفهمه برایش مهم نیست چه به سرمردم اومده اجازه نداده بفروشند
تحلیل های برگزیده