واکنش ظریف به ادعای پولیتیکو درباره تلاش ایران برای ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

واکنش ظریف به ادعای پولیتیکو درباره تلاش ایران برای ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی

«محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران با رد فضاسازی و ادعاهای رسانه‌ای غرب درباره ترور سفیر آمریکا گفت: زمان بیدار شدن است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 16
کد خبر: ۵۹۱۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  ظریف سه‌شنبه شب در توئیتی نوشت: دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، دونالد ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند.

 

وی افزود: هم اکنون وی تلاش می‌کند تا از طریق ارائه هشدار دروغین جدیدی، ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند و فریب بدهد.

 

ظریف با اشاره به ادعای یک رسانه غربی درباره ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی نوشت: منبع پولیتیکو: مقامات آمریکایی. منبع ترامپ: گزارش جراید.

 

وزیر خارجه ایران تاکید کرد: زمان بیدار شدن است.

 

تارنمای آمریکایی پولیتیکو به نقل از آنچه گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا و مقامات نزدیک به دولت آمریکا خوانده، مدعی شده است که ایران همچنان در تلاش برای گرفتن انتقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی است.

 

این رسانه آمریکایی به نقل از منابع ناشناس مدعی شده که تهران با هدف گرفتن انتقام ترور سردار سلیمانی قصد ترور لانامارکس سفیرآمریکا در آفریقای جنوبی را داشته است./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده