مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بزرگراه‌های آزادگان، امام علی (ع) و فتح را مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 28
کد خبر: ۶۴۶۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ احسان مومنی با اشاره به وضعیت تصادفات رانندگی در نیمه نخست امسال گفت: در این مدت تصادفات فوتی در سطح معابر شهر تهران هشت درصد، تصادفات جرحی ۲۶ درصد و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد کاهش داشت.

 

وی درباره اینکه بیشترین تصادفات فوتی در کدام بزرگراه های پایتخت رخ داده نیز گفت: در نیمه نخست امسال بیشترین تصادف فوتی در بزرگراه آزادگان رخ داده به طوری که ۱۶ درصد از کل جانباختگان حوادث ترافیکی مربوط به این بزرگراه بوده اند. پس از آن نیز بزرگراه های امام علی (ع) و فتح با سهم هفت و شش درصدی از کل جانباختگان در رتبه های بعدی قرار دارند و در مجموع می‌توان گفت که حدود ۳۰ درصد از قربانیان تصادفات رانندگی پایتخت مربوط به این سه بزرگراه است.

 

مومنی در خاتمه یکی از دلایل تصادفات مرگبار در بزرگراه ها را بی توجهی عابران پیاده به مقررات برشمرد و گفت: متاسفانه همچنان عابران پیاده سهم زیادی از جانباختگان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند و یکی از دلایل آن عبور از عرض بزرگراه در نقاط غیر مجاز و عدم عبور از گذرگاه های مجاز است./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار