آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹/ فوت ۳۷۱ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته-راهبرد معاصر
قیمت جدید گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ + جدول قیمت سکه، طلا، طلای دست دوم و نقره امروز جمعه ۶ مهر ماه ۱۴۰۳ رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید نظرسنجی جدید: هریس در چند ایالت سرنوشت‌ساز از ترامپ پیشی گرفت وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور | تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه اعلام رقم درآمد‌های نفتی ایران | میزان افزایش چقدر است؟ چند نفر در ایران به بیماری تب دنگی مبتلا شدند؟ عربستان سعودی از ایجاد ائتلافی برای تشکیل کشور فلسطین خبر داد رافائل گروسی: فقط اسم برجام باقی مانده | باید به نسخه‌ای به روز شده از توافق قبلی دست یابیم قیمت جدید شیر ۱۸ هزار تومان اعلام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۶ | باران و رگبار در اغلب نقاط کشور پایان عملیات جستجو در معدن طبس | پیکر ۱۰ معدنچی دیگر کشف شد. یک فرمانده دیگر حزب الله لبنان به شهادت رسید + عکس «چمران-۱» با موفقیت ماموریت اثبات مانور مداری را اجرا کرد + فیلم یمن، تل‌آویو را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹/ فوت ۳۷۱ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 01
کد خبر: ۶۸۷۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۱۰ آذر  ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می دهد که هنوز عده ای پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نمی کنند و همین سبب بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در ایران می شود به طوری که در 24 ساعت گذشته 371 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

‌سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۲۷۷ نفر از آنها بستری هستند.

 

 جان باختن ۳۷۱ بیمار کرونا در24 ساعت گذشته

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶۲ هزار و ۷۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۸ هزار و ۲۴۶ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص ۶۶۸ هزار و ۱۵۱ نفر از بیماران

 

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۶۸ هزار و ۱۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۵۸۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

انجام ۶ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت استان ها

 

وی توضیح داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار