رسانه های جبهه انقلاب و ضرورت پرده‌برداری از چهره بدون روتوش رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
سید رضا صدرالحسینی؛ کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با راهبرد معاصر مطرح کرد؛

رسانه های جبهه انقلاب و ضرورت پرده‌برداری از چهره بدون روتوش رژیم صهیونیستی

با توجه به توانمندی های جمهوری اسلامی در حوزه رسانه در سه دهه گذشته، بیشترین تمرکز نظام جمهوری اسلامی روی توان رسانه بوده تا هرگونه جنایتی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند را به دقت ضبط و ثبت کند و در زمان مناسب از طریق روزنامه‌ها و برگزاری اجلاس هایی که با محوریت فلسطین برگزار می شود، از طریق روابط فرهنگی بین اساتید دانشگاه و فرهیختگان و اساتید دیگر دانشگاه های مختلف در نقاط مختلف دنیا، به جهانیان نشان دهد.
سید رضا صدرالحسینی؛ کارشناس مسائل بین الملل
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 06
کد خبر: ۶۹۴۴۰

رسانه انقلابی و ضرورت پرده‌برداری از چهره کریه رژیم صهیونیستی

 

سید رضا صدرالحسینی در گفت و گو با راهبرد معاصر در خصوص چگونگی آگاه سازی کشورهای منطقه نسبت به خطرات نقشه رژیم صهیونیستی گفت: در طول چهار دهه گذشته جمهوری اسلامی ایران با همکاری بعضی از کشورها و جنبش های آزادیبخش منطقه به ویژه رزمندگان و مجاهدان فلسطینی تلاش کرده تا به درستی چهره واقعی رژیم صهیونیستی را برای مردم منطقه و مردم دنیا آشکار کند.


وی دراین باره افزود: با توجه به توانمندی های جمهوری اسلامی در حوزه رسانه در سه دهه گذشته بیشترین تمرکز نظام جمهوری اسلامی روی توان رسانه بوده تا هرگونه جنایتی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند را به دقت ضبط و ثبت کند و در زمان مناسب از طریق روزنامه‌ها و برگزاری اجلاس هایی که با محوریت فلسطین برگزار می شود، از طریق روابط فرهنگی بین اساتید دانشگاه و فرهیختگان و اساتید دیگر دانشگاه های مختلف در نقاط مختلف دنیا، این واقعیت را که رژیم صهیونیستی جنایتکار، تروریست، غاصب، کودک کش و بدون توجه به همه اصول انسانی است را به شیوه‌های مختلف به دنیا اعلام کند.


سید رضد صدرالحسینی دراین باره خاطر نشان کرد: البته جمهوری اسلامی مخاطبین مختلفی در کشورهای اسلامی دارد و به شیوه های مختلف روند آگاه سازی و بصیرت افزایی را درباره شناخت چهره های جنایتکارانه اسرائیل به دنیا معرفی می کند. این تبلیغات در کشورهای مسیحی نشین به شکل دیگری است و حتی فعالیت فرهنگی جمهوری اسلامی در حوزه یهودیان غیر صهیونیزم در نقاط مختلف دنیا هم جزء فعالیت هایی است که جمهوری اسلامی انجام می دهد چرا که بین یهودیان پیرو حضرت موسی علیه السلام با مزدوران صهیونیزم که در جهان به جز جنایت کار دیگری انجام نمی دهند تفاوت قائل می شود.


صدرالحسینی درباره صهیونیست ها و تفکر آنها گفت: صهیونیست ها با سه مولفه سینما، ثروت یعنی اندوختن طلا و نفوذ به مفهوم جاسوسی، تخریب و خرابکاری بخشی از مدیریت دنیا را در اختیار دارند، در حالی که جمهوری اسلامی بنای آگاهی بخشی به مردم دنیا را دارد تا از این طریق با اقدامات رژیم صهیونیستی مقابله کد. محور این موارد در جمهوری اسلامی مساله فلسطین است و این که سرزمین فلسطین باید به صاحبان اصلی خود برگردد ومبارزات ۷۰ ساله فلسطین باید به نتیجه قطعی برسد.


کارشناس مسائل منطقه بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی اعلام کرده که هر کسی در هر کجای دنیا در مقابل رژیم صهیونیستی قصد ایستادگی و مبارزه دارد، جمهوری اسلامی ایران بدون پرده پوشی از او حمایت خواهد کرد یعنی با صراحت این نکته را بیان کرده، ضمن اینکه امامین انقلاب اسلامی در دهه اول انقلاب و در دهه دوم، سوم و چهارم اعم از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مسئله آرمان فلسطین، آزادی سرزمین فلسطین، حمایت از نهضت‌های آزادیبخش فلسطین را در دستور کار قرار دادهه و بر استمرار ازحمایت از این نهضت تاکید دارند.


وی دراین باره تصریح نمود: امروز در دنیا کسی نیست که نداند مبارزه با رژیم صهیونیستی با حمایت از فلسطین مظلوم انجام می‌شود و به خوبی مردم دنیا امت ها، ملت‌ها دولت‌ها می‌دانند که مهم ترین و قوی ترین و با عزم ترین ملت در ملت‌های دنیا برای حمایت از آرمان فلسطین و فلسطینیان ملت ایران و جمهوری اسلامی است. همه ی این اقدامات به مفهوم افشای چهره جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از سوی ملت و دولت ایران صورت می گیرد. جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند تا با ساخت انواع فیلم ها، برگزاری نمایشگاه های نقاشی، همایشهای علمی و سیاسی چهره رژیم صهیونیستی را افشا کند. معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی از ابتدا توسط حضرت امام خمینی (ره) مطرح شد و سپس رهبر معظم انقلاب این حرکت را ادامه دادند و دائما در حوزه‌های مختلف افشا گری در خصوص نقشه های مختلف رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.


سید رضا صدرالحسینی توضیح داد: حمایت از حزب الله که در حقیقت مقاومت و مقاومت ملت لبنان است یک نوع کمک رسمی و آشکار به افشای نقشه های رژیم صهیونیستی است. کمک به نظام سیاسی سوریه برای مقابله با تروریسم در حقیقت یک نوع افشای چهره واقعی رژيم صهيونيستي بود که از تروریست های خون آشام داعش و جبهه النصرة که حامی اصلی آنها رژیم صهیونیستی بود که در خط رژیم صهیونیستی حرکت می کنند پرده برداری شود.به هر حال می توان گفت جمهوری اسلامی ایران برای ریشه کن کردن این غده سرطانی هزینه های زیادی کرده بنحوی که به اقرار بسیاری از اندیشمندان و مسوولین سیاسی نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی اگر جمهوری اسلامی نبود خاک اشغال شده رژیم صهیونیستی چند ده برابر خاکی ئدر سرزمین های اسلامی شده بود که الان اشغال کرده است.این مسائل نشان می دهد جمهوری اسلامی د ضمن جلوگیری از توسعه رژیم صهیونیستی دائما با حمایت از جریان های مقاومت جلوگيری مانع توسعه و تقویت رژیم صهیونیستی شده است.


وی در ادامه گفت: ملت های مسلمان به خوبی متوجه دستاوردها و زحمات جمهوری اسلامی ایران هستند. به دلیل وابستگی بسیاری از دولت های اسلامی به آمریکا آنها همراهی های آشکاری با نقشه های رژیم صهیونیستی دارند در حالی که ملتها دولتهای خود را همراهی نمی کنند. یک روز جمهوری اسلامی روز قدس را تنها برگزار می کرد اما اینک بیش از صد کشور روز قدس را با شیوه‌های مختلف، تجمعات و راهپیمایی های مختلف و برگزاری اجلاس های مختلف ضد رژیم صهیونیستی برگزار می کنند. امسال چون به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس نبود موج عظیمی از تحرکات فضای مجازی در اقصی نقاط دنیا در ۵ قاره جهان بر علیه رژیم صهیونیستی فعال شد شاید کسی باور نمی کرد در بیش از ١١٠ کشور دنیا بیش از ۵٠٠ نقطه فعال در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی فضای مجازی انجام شود. این موضوع در رابطه با آگاهی بخشی به ملتها درخصوص واقعیت های خون آشامه و جنایت کارانه رژیم صهیونیستی مساله مهمی است که رزمایشی بزرگ در فضای سایبری علیه رژیم صهیونیستی راه بیفتد تا آنها بداند که جمهوری اسلامی و تعداد محدودی از کشورها فقط مخالف آنها نیست بلکه ملت های بسیار زیادی در اقصی نقاط دنیا مخالفت خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی به منصه ظهور رساندند.


سید رضا صدرالحسینی در پایان تاکید کرد: قطعاً باید در طول سال هم اقداماتی برای آگاه‌سازی و افزایش تحرک ملت‌ها به ویژه ملت‌های مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی داشته باشیم. به هر حال اینکه امروز مقابله با صهیونیسم بین‌الملل و رژیم صهیونیستی مختص جهان اسلام نیست، بلکه بخش اعظمی از ملت‌ها و کشورهای دنیا از جنایات این رژیم آگاه شدند بدون اینکه کشور مسلمان باشند یا ایدئولوژی اسلامی داشته باشند اما برای آزادی بشریت از چنگال پیدا و پنهان صهیونیزم تلاش می‌کنند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار