دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس:هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تامین کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس:هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تامین کند

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با طرح ادعاهایی علیه ایران تاکید کرد که هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تامین کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 06
کد خبر: ۶۹۴۷۴

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از العربیه، نایف بن فلاح‌ الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس مدعی شد که ایران همچنان قطعنامههای متعلق به برجام را نقض میکند. وی همچنین مدعی شد که ''نقض قوانین از سوی ایران'' موجب ایجاد بی ثباتی در منطقه شده است.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس همچنین تاکید کرد که هرگونه توافق هستهای با ایران باید منافع کشورهای منطقه را تامین کند.

براساس این گزارش پیش از این نیز برخی مقامات عربی از جمله وزیران خارجه عربستان و بحرین بر این مساله تاکید کرده بودند و خواستار مشورت با آنها درخصوص برجام شدند.

ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار