کاهش ۵۲ درصدی حجم آب سد زاینده‌رود آغاز ثبت نام جدید خودرو‌های وارداتی واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی به پایان رسید وضعیت بحرانی سد کرج؛ فقط ۸ درصد سد پر است آغاز دور سوم پیش‌فروش سکه ۱۴۰۴ از شنبه فرزین: تمام اولویت‌های ارزی دستگاه‌های مختلف را تا پایان سال با سرعت تامین می‌کنیم ۱۶ هزار تن میوه و ۱۲۰۰ تن خرما ذخیره شد توزیع برنج در شبکه رسمی قطع می‌شود؟ ۳۳ شرکت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما تعلیق شد واکنش دیوان محاسبات به اظهارات وزیر راه مبنی بر اینکه موجودی ما صفر است: موجودی حساب‌های این وزارتخانه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است حداکثر قیمت مصرف‌کننده هر کیلو برنج داخلی طارم و هاشمی ۱۳۰هزار تومان تعیین شد پرواز لوفت‌هانزا دقایقی پیش در ایران به زمین نشست فرزانه صادق: باید مجوز ایرلاین‌هایی که پاسخگو نیستند باطل شود آماده واریز سود سهام عدالت باشید / جزئیات واریز سود سهام عدالت سبد معیشت خانوار کارگری با احتساب تورم بهمن،۲۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان تعیین شد

آخرین وضعیت نفتکش ایرانی توقیف شده در اندونزی

سخنگوی گارد ساحلی اندونزی به رویترز اعلام کرد نفتکشهای ایرانی و پانامایی که به اتهام انتقال غیرقانونی نفت در آبهای مالزی، توسط مقامات این کشور توقیف شده اند در مسیر جزیره باتام هستند تا برای تحقیقات بیشتر در این منطقه لنگر بیاندازند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 26
کد خبر: ۷۵۳۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ این دو ابرنفتکش که خدمه آنها از ایران و چین هستند، روز یکشنبه در آبهای اندونزی نزدیک جزایر کالیمانتان توقیف شدند. کشتی ام تی هورس که متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران است و شرکت ام تی فریا که توسط شرکت شانگهای فیوچر شیپ منیجمنت اداره می شود، مجموعا ۶۱ خدمه داخل کشتی دارند.

 

ویسنو پراماندیتا، سخنگوی گارد ساحلی اندونزی به رویترز گفت: این کشتیها امروز حوالی ساعت سه یا چهار بعدازظهر به وقت محلی به باتام می رسند.

 

وی گفت: برخی از خدمه داخل ابرنفتکشها مانده اند اما سایرین در کشتیهای گارد ساحلی برای پاسخگویی در جریان تحقیقات بیشتر، بازداشت شده اند.

 

سخنگوی گارد ساحلی اندونزی گفت: این کشتیها در هنگام انتقال نفت از ام تی هورس به ام تی فریا توقیف شدند و یک لکه نفتی در محل نفتکش دریافت کننده نفت وجود داشته است. این کشتیها در هنگام یک گشت معمولی مشاهده و توقیف شده اند.

 

مقامات اندونزی اعلام کرده اند که این دو کشتی با عدم نشان دادن پرچم، هویت خود را پنهان کرده بودند و سیستم شناسایی اتوماتیکشان را خاموش کرده بودند و به تماس رادیویی پاسخ نداده بودند.

 

بر اساس گزارش رویترز، کشتی ام تی هورس سال گذشته برای تحویل ۲.۱ میلیون بشکه میعانات ایران به ونزوئلا رفته بود./ ایسنا



ارسال نظر