توقف موقت صدور مجوز خریدوفروش آنلاین طلا / اعلام ضوابط جدید تا ۵۰ روز دیگر خانه‌های مناطق ۴ و ۵ تهران گران شد + جدول قیمت‌ها ۷۹۲۸ قطعه سکه تمام و ربع ضرب ۱۴۰۳ در حراج مرکز مبادله فروخته شد + قیمت جزئیات فروش محصولات سایپا و پارس خودرو ویژه دهه فجر واکنش سازمان برنامه و بودجه به افزایش یارانه‌ها توضیحات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره طرح «وفاق مهر» معرفی بی وای دی سیل ۰۶ جی تی در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۳ + عکس افزایش باورنکردنی قیمت آیفون ۱۶ / رشد ۵۰ میلیونی قیمت‌ها پس از رجیستری + جدول قیمت وزیر راه: پیگیر برقراری پرواز پاریس هستیم/ ارتباط ایران ایر با لغو پرواز تهران - پاریس شایعه است بادنجان رکورددار گرانی خوراکی‌ها شد قیمت طلا، سکه و ارز امروز پنجشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ + جدول  قیمت طلا آبشده نقدی، امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ واکنش سازمان هواپیمایی کشوری به لغو پرواز تهران-پاریس: فرانسه دلیل روشنی اعلام نکرده است قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ مه‌گرفتگی پرواز‌های فرودگاه مشهد را متوقف کرد

آخرین وضعیت نفتکش ایرانی توقیف شده در اندونزی

سخنگوی گارد ساحلی اندونزی به رویترز اعلام کرد نفتکشهای ایرانی و پانامایی که به اتهام انتقال غیرقانونی نفت در آبهای مالزی، توسط مقامات این کشور توقیف شده اند در مسیر جزیره باتام هستند تا برای تحقیقات بیشتر در این منطقه لنگر بیاندازند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 26
کد خبر: ۷۵۳۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ این دو ابرنفتکش که خدمه آنها از ایران و چین هستند، روز یکشنبه در آبهای اندونزی نزدیک جزایر کالیمانتان توقیف شدند. کشتی ام تی هورس که متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران است و شرکت ام تی فریا که توسط شرکت شانگهای فیوچر شیپ منیجمنت اداره می شود، مجموعا ۶۱ خدمه داخل کشتی دارند.

 

ویسنو پراماندیتا، سخنگوی گارد ساحلی اندونزی به رویترز گفت: این کشتیها امروز حوالی ساعت سه یا چهار بعدازظهر به وقت محلی به باتام می رسند.

 

وی گفت: برخی از خدمه داخل ابرنفتکشها مانده اند اما سایرین در کشتیهای گارد ساحلی برای پاسخگویی در جریان تحقیقات بیشتر، بازداشت شده اند.

 

سخنگوی گارد ساحلی اندونزی گفت: این کشتیها در هنگام انتقال نفت از ام تی هورس به ام تی فریا توقیف شدند و یک لکه نفتی در محل نفتکش دریافت کننده نفت وجود داشته است. این کشتیها در هنگام یک گشت معمولی مشاهده و توقیف شده اند.

 

مقامات اندونزی اعلام کرده اند که این دو کشتی با عدم نشان دادن پرچم، هویت خود را پنهان کرده بودند و سیستم شناسایی اتوماتیکشان را خاموش کرده بودند و به تماس رادیویی پاسخ نداده بودند.

 

بر اساس گزارش رویترز، کشتی ام تی هورس سال گذشته برای تحویل ۲.۱ میلیون بشکه میعانات ایران به ونزوئلا رفته بود./ ایسنا



ارسال نظر
تحلیل های برگزیده