سردار پاکپور:امکانات نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان متمرکز شده است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سردار پاکپور:امکانات نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان متمرکز شده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه هنگام بازدید از مناطق سیل زده و معابرآب‌گرفته شهر اهواز و منطقه کیانپارس گفت:امکانات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با سیل و دفاع از مردم عزیز خوزستان در این استان متمرکز شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 11
کد خبر: ۸۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق سیل زده و معابرآب‌گرفته شهر اهواز و منطقه کیانپارس بازدید کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به امداد رسانی این نیرو برای مقابله با سیل در استان خوزستان گفت: امکانات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با سیل و دفاع از مردم عزیز خوزستان در این استان متمرکز شده است.

 

وی افزود: گروه های مهندسی، بیمارستان‌های صحرایی و ادوات مورد نیاز و... در استان خوزستان برای مقابله با سیل حضور دارند.

 

سردار پاکپور با بیان اهمیت همدلی مردم در استان برای جلوگیری از سیلاب یادآور شد: مردم خوزستان مردم فداکاری هستند و وظیفه ما خدمت به مردم این استان عزیز و ایثارگر است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند و امداد رسانی به این عزیزان تکلیف ما است.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی شریفی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
خوب است.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار