دور جدید بمباران غزه و پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دور جدید بمباران غزه و پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت

همزمان با ازسرگیری بامداد امروز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، گروه‌های مقاومت عسقلان و برخی دیگر از شهرک‌های اسرائیل را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 12
کد خبر: ۸۷۵۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز دور تازه‌ای از بمباران نوار غزه را آغاز کرده‌ و چند فلسطینی دیگر را به شهادت رسانده است.

 

منابع محلی فلسطین می‌گویند که جنگنده‌های اسرائیلی حملات خود به نوار غزه را از سرگرفته و مواضع مقاومت در غرب باریکه را بمباران کردند.

 

بنا به این گزارش، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در منطقه «تل الهوا» در نوار غزه، 3 فلسطینی شهید و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

 

به دنبال این حملات جدید اسرائیل، گروه‌های مقاومت فلسطین ده‌ها موشک و راکت دیگر به سمت اراضی اشغالی از جمله عسقلان شلیک کردند.

 

از سوی دیگر، منابع محلی در شهر اشغالی بئر السبع از تیراندازی به سمت گشتی‌های پلیس رژیم صهیونیستی و فراری دادن آن‌ها خبر دادند.

 

گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به برج‌های مسکونی در غزه، 100 راکت و موشک به سمت شهر اشغالی بئر السبع شلیک کرده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار