آماده باش اورژانس تهران همزمان با دهه اول محرم-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

آماده باش اورژانس تهران همزمان با دهه اول محرم

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران از آماده باش اورژانس در میادین اصلی و اماکن تجمعی هم زمان با دهه اول محرم خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 12
کد خبر: ۹۸۴۷۵

به گزارش راهبرد معاصر حسن حسینی زاده از آماده باش تمام پایگاه‌های اورژانس تهران هم زمان با دهه اول محرم خبر داد و افزود: نیروهای اورژانس در دهه اول محرم در میادین اصلی شهر تهران با آمادگی کامل حضور دارند.

وی افزود: تمام پایگاه‌های اورژانس در میادین اصلی و اماکن تجمعی آماده باش هستند و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل به این نقاط مراجعه کنند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران گفت: ۱۱ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس در قالب ۳۰ نیروی عملیاتی از ساعت ۱۷ تا پایان مراسم عزاداری در میادین اصلی و اماکن تجمعی مستقر می‌شوند.

کلمات کلیدی: اورژانس
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار