حواشی مجلس در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و تذکرات پیاپی قالیباف-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

حواشی مجلس در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و تذکرات پیاپی قالیباف

جلسه رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش در مجلس با حواشی همراه بود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 16
کد خبر: ۱۰۹۹۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، جلسه رای اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار امروز (سه شنبه 25 آبان) قوه مقننه قرار داشت که این جلسه از ساعت 8 صبح به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه آغاز شد که این جلسه با حواشی همراه بود.

 

حضور رئیس جمهور در مجلس

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پیش از آغاز جلسه علنی مجلس در صحن پارلمان حضور یافته و با نمایندگان به صحبت و خوش و بش پرداخت.

 

گعده نمایندگان در مقابل صندلی رئیس جمهور

پس از خیر مقدم قالیباف به اعضای هیئت دولت نوبت به قرائت گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رسید که حاجی پور سخنگوی این کمیسیون پشت تریبون قرار گرفت و این گزارش را قرائت کرد و اعلام کرد که این کمیسیون با برنامه های وزیر پیشنهادی مخالف است.

 

در حین قرائت گزارش کمیسیون نمایندگان با قرار گرفتن در مقابل صندلی رئیس جمهور با وی به صحبت پرداختند، این درحالی بود که گزارش کمیسیون از سوی کمیسیون در حال قرائت بود و بیشتر نمایندگان به آن توجه ای نداشتند.

 

تذکرات چند باره قالیباف برای قرار گرفتن نمایندگان بر روی صندلی خود

پس از قرائت گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات قالیباف چندین بار به نمایندگان تذکر داد تا بر روی صندلی های خود قرار گیرند تا جلسه روند خود را ادامه دهد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده