اعزام کشتی چینی برای بیرون راندن ناو آمریکایی-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

اعزام کشتی چینی برای بیرون راندن ناو آمریکایی

ارتش چین برای هشدار دادن به یک ناو آمریکایی برای خروج از آب های سرزمینی خود در دریای چین جنوبی کشتی جنگی اعزام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 01
کد خبر: ۱۱۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از اسپوتنیک، گنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد اعزام کشتی های نظامی چین به دریای چین جنوبی پس از آن اتفاق افتاد که ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام اعلام کرد ناو موشک انداز "یو اس اس چنسلرزویل" خود را به نزدیکی جزایر پاراسل در این دریا فرستاده است.


وزارت خارجه چین اعلام کرد این کشور به استقرار ناو آمریکایی در نزدیکی جزایر خود اعتراض کرده است، چرا که کشتی آمریکایی بدون اجازه وارد آب های سرزمینی چین شده است و پکن موضع سخت خود را نسبت به این موضوع نشان داده است.به گفته شوانگ، نیروی دریایی چین به منطقه اعزام شده است تا ناو آمریکایی را زیر نظر گرفته و به آن هشدار دهد تا منطقه را ترک کند.


وی افزود: «پکن از طرف آمریکایی می خواهد تا سریعا به چنین حرکات تحریک آمیزی که حاکمیت چین بر قلمروی خود را نقض کرده و امنیت را تهدید می کند، پایان دهد.»



ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار