حمله موشکی جدید یمنی‌ها به مواضع مزدوران اماراتی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله موشکی جدید یمنی‌ها به مواضع مزدوران اماراتی

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که بیش از 50 نفر از مزدوران اماراتی در جریان این عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات آنها وارد شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۲۹ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 19
کد خبر: ۱۱۸۶۱۲

به گزارش راهبرد معاصر نیروهای مسلح یمن امروز چهارشنبه توانستند تلاش تروریست‌های داعشی و مزدوران اماراتی برای نفوذ به مواضع خود در شهرستان‌های «حریب» و «عین» در مارب را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌ها و مزدوران اماراتی در حالی متحمل این شکست شدند که از پوشش هوایی سنگین جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی برخوردار بودند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که بیش از 50 نفر از مزدوران اماراتی در جریان این عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات آنها وارد شد.

وی اظهار داشت که یگان موشکی ارتش یمن مراکز تجمع مزدوران امارات را با دو فروند موشک بالستیک هدف قرار داد.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن این موشک‌ها دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد و شمار زیادی از مزدوران اماراتی در این حمله موشکی کشته و زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی به‌سرکردگی عربستان سعودی به یمن تاکنون موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار