همه باید تلاش کنیم آرامش به منطقه بازگردد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است
امیر کویت:

همه باید تلاش کنیم آرامش به منطقه بازگردد

ما در شرایط بسیار خطرناک و حساسی هستیم و باید آرامش به منطقه بازگردد. همگان باید در تعامل با رخدادهای کنونی از عقل و حکمت خود بهره گیرند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 22
کد خبر: ۱۱۸۷۰

به گزارش راهبرد معاصر ، به نقل از سایت اینترنتی النشره، صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت طی بازدیدی از مقر وزارت خارجه این کشور گفت: یک سال و نیم از عضویت غیردائم کویت در شورای امنیت می‌گذرد و طی این دوره دیپلماسی کویت نقش ممتازی همراه با واقع‌بینی و توازن را ایفا کرده است و مدافع مسائل جهان عرب و اسلام بوده است.

 

وی تأکید کرد: ما در شرایط بسیار خطرناک و حساسی هستیم و باید آرامش به منطقه بازگردد. همگان باید در تعامل با رخدادهای کنونی از عقل و حکمت خود بهره گیرند.

منبع : ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده