قالیباف: جنایت صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند-راهبرد معاصر
قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403 بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان

قالیباف: جنایت صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند

رئیس مجلس با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت دوتن از مدافعان حرم تاکید کرد: محور مقاومت و مدافعان دلاور حرم این‌گونه جنایات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 10
کد خبر: ۱۲۵۶۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت 2 تن از پاسداران مدافع حرم را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر با اقدام سفاکانه و انجام حمله موشکی به حومه شهر دمشق از سوی دشمنان قسم‌خورده و تا دندان‌مسلح امت اسلام دو نیروی سلحشور مدافع حرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان احسان کربلایی‌پور و مرتضی سعیدنژاد را به شهادت رسیدند.

 

این دشمنان کوردل همواره با انجام این اقدامات جنایتکارانه که نشات گرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور می‌باشد تلاش داشته تا خللی در اراده راسخ مجاهدان غیور محور مقاومت و جهاد اسلامی وارد کند که تاکنون ذلیل و ناکام و شکست‌خورده بوده است.

 

بدون شک تاوان سنگین و مکافات سخت این‌گستاخی‌ها در انتظار ایادی تروریستی و ضدبشری خواهد بود و محور مقاومت و مدافعان دلاور حرم این‌گونه جنایات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحناله‌الفدا، ملت شریف ایران، همرزمان این عزیزان در سپاه پاسداران، دوستان و خانواده معزز شهیدان و آرزوی علو درجات و همجواری با ارواح طیبه شهدای سرافراز، رجا واثق دارم که ثمره این مجاهدت‌ها تحقق نصرت الهی و شکست و نابودی کامل دشمنان اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود.

محمدباقرقالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی/فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده