سردار وحیدی: مذاکره با آمریکا غیرعقلانی و ناشدنی است-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

سردار وحیدی: مذاکره با آمریکا غیرعقلانی و ناشدنی است

سردار وحیدی افزود: معلوم است که هیچ فکر سلیمی این را نمی‌پذیرد و هیچ کشوری در دنیا حاضر به مذاکره بر سر توان دفاعی خود نیست و طبعاً ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 03
کد خبر: ۱۲۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است که مواردی هم که اجازه مذاکره با آمریکا داده شد، نتیجه‌ای نداشته و این کشور هر بار زیر تعهدات خود زده است.

 

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با توان دفاعی و موشکی کشور، گفت: مذاکره راجع به توان دفاعی مانند این است که ما سرزمینمان را به راحتی در تیررس اهداف نظامی دشمنان قرار دهیم.

 

وی افزود: معلوم است که هیچ فکر سلیمی این را نمی‌پذیرد و هیچ کشوری در دنیا حاضر به مذاکره بر سر توان دفاعی خود نیست و طبعاً ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: مذاکره با آمریکا عقلانی نیست.

آقای وحیدی،
این فرمایش از شما بعید است زیرا منطق ابن‌ملجم می‌باشد که علی‌ابن ابی‌طالب را به اتهام مذاکره با دشمنش معاویه به قتل رساند.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار