حکم اعضای مجمع تشخیص مصلحت تمدید شد-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

حکم اعضای مجمع تشخیص مصلحت تمدید شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 14
کد خبر: ۱۴۶۸۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: با موافقت مقام معظم رهبری و با هدف پایان بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص، دوره اعضای مجمع یک ماه تمدیدشده است.

وی گفت: بنابر، این، اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک ماه دیگر و بعد از پایان بررسی برنامه هفتم انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گزارش تسنیم، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شش برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اجرا شده است که مدت‌زمان اجرای هر برنامه، 5 سال می‌باشد؛ برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.

بر همین  اساس و با توجه به پایان فرصت بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات این مجمع به صورت روزانه برگزار شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده