واکنش یک استقلالی به محرومیتش از سوی کمیته انضباطی-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

واکنش یک استقلالی به محرومیتش از سوی کمیته انضباطی

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: اگر در ورزشگاه‌ها به خانواده‌ام ناسزا بگویند، نمی‌توانم نگاه‌شان کنم و عکس‌العمل نشان ندهم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 24
کد خبر: ۱۵۱۸۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛پیروز قربانی درباره اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را به دلیل تخلف در بازی تیم‌های شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از حضور در همه ورزشگاه‌ها محروم کرده است، اظهار داشت: در این بازی با برخی تماشاگران درگیر شدم، چون وقتی ناسزا دادند، نتوانستم نگاه‌شان کنم! برای من این محرومیت مهم نیست ولی خدا را شکر سرعت رسیدگی کمیته انضباطی بالا رفته است.

 

وی در مورد فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی برای اعتراض به رأی صادره تصریح کرد: باشگاه باید اعتراض کند تا رسیدگی کنند. اگر باز هم به خانواده‌ام توهین کنند، عکس‌العمل نشان می‌دهم. اگر ناراحت هستند، بروند محیط ورزشگاه‌ها را درست کنند.

 

این کارشناس فوتبال در خصوص برتری یک بر صفر تیم ملی برابر اروگوئه در دیداری تدارکاتی در اردوی اتریش گفت: تیم ملی خوب بود و خیلی خوب هم بازی کرد. تغییرات این تیم با بازگشت کارلوس کی‌روش محسوس بود. طبیعتاً ضعف‌هایی وجود دارد اما نکات مثبت بیشتر بود. تیم بین‌المللی خوبی داریم و ایران تیم کمی نیست. بیشتر بازیکنان ما لژیونر و باتجربه هستند.

 

قربانی در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث امیدواری او به تیم ملی شده است، گفت: نظمی که تیم ملی برابر اروگوئه داشت، به خصوص ساختار دفاعی که خیلی خوب بود. حالا باید دید این تیم در جام جهانی چه کار خواهد کرد./ ورزش۳

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده