هشدار روسیه درباره ارسال تانک به اوکراین-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هشدار روسیه درباره ارسال تانک به اوکراین

روسیه به انگلیس درباره ارسال تسلیحات سنگین جنگی از جمله تانک و بالگرد به اوکراین هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۶ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 16
کد خبر: ۱۶۸۶۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، روسیه به انگلیس هشدار داد، در صورت ارسال تانک به اوکراین این موضوع، سبب طولانی‌تر شدن جنگ اوکراین می‌شود.

 

سفارت روسیه در انگلیس اعلام کرد، این موضوع سبب تلفات بیشتر در بین غیرنظامیان می‌شود. این برای نخستین بار است که کشور‌های غربی به دنبال ارسال تانک به اوکراین هستند.

 

انگلیس اعلام کرده است که قصد دارد ۱۴ فروند تانک جنگی چلنجر ۲، ۳۰ توپخانه خودکششی‌ ای اس ۹۰، و چهار بالگرد تهاجمی آپاچی را به اوکراین بفرستد.

 

پس از آن نیز آمریکا از ارسال خودرو‌های نظامی مخصوص واحد‌های پیاده نظام خبر داد. این تصمیمات، اوضاع را تغییر می‌دهد. با ارسال تانک‌های چلنجر ۲ انگلیسی به اوکراین، این کشور به یک میدان نبرد واقعی تبدیل می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده