جهاد اسلامی:کابینه صهیونیستی با جنایت علیه اسرا از همه خطوط قرمز عبور کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

جهاد اسلامی:کابینه صهیونیستی با جنایت علیه اسرا از همه خطوط قرمز عبور کرد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جریان یک تجمع اعتراضی که در برابر مقر صلیب سرخ در غزه و در رد تجاوزات علیه اسرای فلسطینی برگزار شده بود، گفت: کابینه صهیونیستی با جنایت علیه اسرای ما، از همه خطوط قرمز عبور کرد و اقداماتی را برای شکنجه اسرا انجام داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 29
کد خبر: ۱۷۰۷۹۴

به گزارش راهبرد معاصر احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه تأکید کرد که دشمن صهیونیستی، شنیع‌ترین جنایات را علیه اسرای فلسطینی در بند این رژیم مرتکب می‌شود.

خبرگزاری القدس به نقل از المدلل گزارش داد، امروز از اسرای خود حمایت می‌کنیم که در معرض شدیدترین حملات از سوی کابینه افراطی صهیونیست قرار دارند؛ کابینه‌ای که توحش خود را بر روی اسرای فلسطینی نشان می‌دهد.

این رهبر جهاد با بیان اینکه مقاومت فلسطین اسرای خود را در زندانهای اسرائیلی رها نخواهد کرد که طعمه این رژیم شوند، تصریح کرد، مقاومت به دفاع از خاک خود ادامه می‌دهد و شمشیر آن در برابر اشغالگر کشیده شده است تا بتواند همه اسرای خود را آزاد کند.

المدلل از همه ملت فلسطین خواست که در برابر دشمن صهیونیستی به پا خیزند و بتوانند جنایات آن علیه اسرای فلسطینی را متوقف کنند. وی همچنین رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایات دانست و گفت که چنین اقداماتی فقط باعث تداوم مقاومت تا آزادسازی همه اسرا خواهد شد.

این در حالی است که مسئولان زندانهای صهیونیستی در عوفر، مجدو و النقب به اسرای فلسطینی یورش بردند و شماری از آنان را به زندانهای انفرادی منتقل کردند. صهیونیستها به خاطر اینکه اسرا عملیات استشهادی در قدس اشغالی را جشن گرفته بودند، این اقدام را انجام دادند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار